• Lennarts Fru

fula ovanor och dåliga sidor !

vet inte om detta hamnade rätt i överhuvudtaget, men jag tänkte att vi kunde ha en tråd här där vi kan bekänna vara fula ovanor och dåliga sidor.. vad tvingas tin man/blivande man att atå ut med? ;)

jag kan börja med ett bekännande ;)
    ♥ Jag är snabb att försvara mig själv, lite för snabb ibland och ofta slänger jag ur mig "men du då, du brukar också....." min man bara skrattar för jag är så snabb ibland.. haha

• Svar på tråden fula ovanor och dåliga sidor !
  • Baby S

Hett temperament, dåligt/inget tålamod, envis som en åsna, långsint och allmänt eländig vid ett bråk.
    Jag alltså, inte han.......

• Luucie

Skulle jag?! Ha dåliga sidor...Nej det kan jag verkligen inte tänka mig!
    Och ovanor, nej vet du vad...

Möjligtvis kan jag ha lite svårt att vara ödmjuk...men det är inte lätt när man är lika felfri som jag

• Lennarts Fru

"det är inte lätt att va ödmjuk, när man är lika felfri som jag!" finns en låt som går så, den kanske passar dig.. har du hört den, Luucie?

• Luucie

Lennarts Fru skrev 2009-01-22 02:10:28 följande:

"det är inte lätt att va ödmjuk, när man är lika felfri som jag!" finns en låt som går så, den kanske passar dig.. har du hört den, Luucie?
    Javisst! Det är min signaturmelodi
  • rocketqueen
    Luucie skrev 2009-01-22 02:09:02 följande:
    Skulle jag?! Ha dåliga sidor...Nej det kan jag verkligen inte tänka mig!Och ovanor, nej vet du vad...Möjligtvis kan jag ha lite svårt att vara ödmjuk...men det är inte lätt när man är lika felfri som jag
    Ja, där håller jag med. Och eftersom jag har så gott omdöme så har jag naturligtvis valt en man som liksom jag också är befriad från dåliga sidor. Perfekt!

(Ödmjukhet = dålig sida )
  • Hammerman

Sök Inlägg -> Hammerman1

Se själva.

• Kela2

Jag är väldigt morgontrött och är väl inte världens mest sociala på morgonen utan vill gärna vara ifred. (Inte så att jag grymtar och svär, men jag vill bara vara tyst och fokusera på det jag måste göra och vakna till i lugn och ro.)

Jag kan glömma att sätta ny toarulle på hållaren när det tar slut.

Jag vill gärna vara snabb och effektiv, vilket han ibland kan uppfatta som slarvigt eller försiktigt. (T.ex. om jag skramlar för mycket med disken eller inte slätar ut tvätten ordentligt när den hängs upp.)

I övrigt är väl min dåliga sida att jag precis som vissa andra här tycker att jag är alldeles perfekt! ;)
    Skämtåsido så har jag nog ganska höga krav både på mig själv och andra, vilket kan bli tröttsamt både för mig själv och dem.

• jojoånick09

oj slarrvig att sköja av disk,fruktansvärt Envis...
    samt ställer stora krav på mig själv samt nedvärderar mig själv med mitt dåliga självförtroende som blir både tråkigt för mig som min sambo

• Baby S

Hmm, misstänker att ni inte är helt sanningsenliga mina vänner Nog har vi alla dåliga, pissiga sidor som jag tycker vi borde stoltsera med! De är delar av oss, utan dom skulle väl inte våra respektive älska oss skulle jag tro

• JustMeAndMyLove

Snus är min fulaste ovana enligt M, men också att om jag blir sur så blir jag suuuuuuuur. Inte länge dock, det brukar gå över snabbt! Grannen här ovanför som spikar och snickrar halv 12 varje natt har faktiskt till och med lett till ett raseriutbrott.
    Annars är jag lugn och beskedlig :P
    Och så är jag lat, rent ut sagt när det kommer till disk och kattlådan, haha.

• shakynose

Åh vilken rolig tråd!

Jag är slarvig och har ingen känsla för heminredning, eller snarare är jag för lat för att fundera över pynt och gardiner.

Jag blir lätt stressad och oroar mig ofta för småsaker.

När jag är trött eller bakis börjar jag ofta gråta hejdlöst och helt utan anledning.

Om inte killen min inte vore en lika stor (om inte större) kattälskare som jag, så skulle det kanske ha varit ett problem att mina älsklingar alltid står i centrum och är en avgörande faktor i de flesta beslut. Men nu är det lyckligtvis något vi är alldeles eniga om.

Jag har galet mycket kläder och skor. Och massor av smink. Trots att jag inte ens sminkar mig varje dag. Och jag har alltid rufsigt och tufsigt hår, för jag är för hår-öm (och lat) för att borsta håret på morgonen.

• Lennarts Fru

jag blir lätt stresad. jag är för envis och jag är känslig. nervärderar mig själv.

undra om dom flesta inte har liknande dåliga sidor.. de nästan låter så ;)

Svar på tråden fula ovanor och dåliga sidor !