Hur långt i förväg ska man beställa brudbuketten?
Hej, här en till Julibrud. Jag har redan hittat en bra florist, men ska beställa den ca. 3 månader före.
Jag har redan bokat. Jag var inne och frågade när hon ville ha beställningen och hon ville ha konsultation på en gång.
Så vi har redan diskuterat vad det kan bli och det har hon skrivit upp. Sedan ska vi ses igen och bestämma allt slutgiltigt senare. Hon tyckte det var kul att få vara med från början.
ja e de en populär florist hade jag bokat henne nu, själva designen kan du vänta med till senare, efter floristens önskemål m tid. begär att få en tid för konsultation så ni sitter ner o pratar om hur du vill ha din bukett så ni inte står o ska boka sådant mitt i en helgrusch elelr liknande. Som florist vill man ju se tilla tt kunden blir nöjd
Prata med den tänkta butiken och kolla, det varierar alltifrån att man vill boka konsultation senast tre månader innan, till att man säger att det räcker m tre veckor.
Det är en bröllopsintensiv del av året och många av dem som gör mkt bröllop har fullt upp.