• jojoånick09

duktig fotograf i göteborg/kungälv

undrar om ni kan rekomendera en bra fotograf i göteborg/kungälv?

tacksam för svar.

• Svar på tråden duktig fotograf i göteborg/kungälv
  • Mrs Marcus

Vill du ha en proffessionell fotograf? Vi har en amatörfotograf som ska fota oss, hon bor i Kungälv och har en hemsida där du kan kolla på hennes foton innan du bestämmer dig.
    Men bara om ni inte gifter er 23 maj

• skille

Det er en del Gøteborgsbruder som ha en fotograf som heter Peter, www.photprint.se Han er kjempe flink, vet han har booket inn mange helger allerede, men om du vil ha en ordentlig bra fotograf som ikke koster skjorta er dette riktig mann for jobben:)

• passionsblomman

Det är förbjudet att göra reklam för sin egen verksamhet på det här sättet i forumet, vill jag bara påpeka för Lisa. Man blir avstängd om man gör det.

• Moriso

Jenny Blad är jätteduktig!

• brevik

Vi har fått tips om Göran Gustafsson i Stensjö (vid Nordens Ark), låter väldigt prisvärt, men skulle gärna vilja se några av hans bilder. Han har ingen hemsida - någon som har anlitat honom eller kan tipsa?

• Danielaa
    passionsblomman skrev 2009-03-05 08:33:05 följande:
    Det är förbjudet att göra reklam för sin egen verksamhet på det här sättet i forumet, vill jag bara påpeka för Lisa. Man blir avstängd om man gör det.
    Vem har gjort reklam...?

Vi e en av Gbg-brudarna som ska ha Peter som Skille skriver om, tror att han blir SUPERBRA! E nog ganska uppbokad men ni kan ju ha tur!
  • Danielaa

Haha, "vi" e en av Gbg-brudarna, hmm, jag e iaf brud inte m2b!

• passionsblomman

En som blev borttagen, så nu ser man inte längre vem jag menar, eftersom jag inte citerade hennaes inlägg, för då hade ju reklamen blivit kvar ändå...

Danielaa skrev 2009-03-11 19:55:50 följande:
    Vem har gjort reklam...?Vi e en av Gbg-brudarna som ska ha Peter som Skille skriver om, tror att han blir SUPERBRA! E nog ganska uppbokad men ni kan ju ha tur!
  • MC1

Tycker också Jenny Blad är jättebra. Vi hade henne och kunde inte varit mer nöjda.

• chenda86

Någon som hört talats om Solveig Holstein?

Vi funderar på att ha henne, men har inte hört något, hon verkar ta väldigt fina bilder...

Svar på tråden duktig fotograf i göteborg/kungälv