• momi boki

orkar inte vänta hur ska ja få tiden gå utan att tänka så otålig

dör snart av väntan. vill att det ska bli oktober nu, vill bara ta på mig min klänning och gå fram till altaret och gifta mig men min underbara älskling. vill bara skricka så glad blir jag av bara tanken men det är långt kvar till oktober och jag tycker tiden går så fruktansvärt sakta,försöker släpp atankarn alite men det går ju inte med all planering osm ska göras. Flera som känner som mig ?

• Svar på tråden orkar inte vänta hur ska ja få tiden gå utan att tänka så otålig
  • Fenixx

tja, en själv får vackert vänta tills nästa sommar. såvisst... man är lite otålig imellanåt.

• Lajsan

Det är nu ni ska njuta av all planering! Det är halva grejen, sen går bröllopsdagen jättefort. Lycka till!

• DanKat

Jag kan verkligen känna att jag längtar till sommaren (då vi ska gifta oss)! Planeringen är iofs jätterolig, den vill jag absolut inte vara utan, men pluggandet jag måste sysselsätta mig med under tiden hade jag kunnat slippa Det känns mest bara som en bisak som jag måste gå igenom för att få min utbildning klar och få studiemedel som jag kan leva av

• momi boki

dankat, jag håller med dig till 100% studerar oxå känns som att man bara har de som en bisysla.

• jojanna

var också jätte otålig och nu har jag bara 2 veckor kvar. IIK
    och nus vill jag inte att planeringsfasen skall vara över, vill planera lite till... men hur jag fick tiden att gå.... FRAMFÖR DATAN OCH BT NATURLIGTVIS

• Nalle Puh 40

Skulle kunna gifta mig ikväll om det vore så

• RTBW

Jag har lite både och känslor gällande att det nu är drygt
    1/2 år kvar.
    Jag längtar såååååå,
    men älskar så att leta efter olika dekorationsalternativ, leta efter sånger, kolla efter klänningar (lite panik nu),
    pyssla inbjudningskort, festhäften.....

.....men tänk när vi får stå där jag och min prins!

Svar på tråden orkar inte vänta hur ska ja få tiden gå utan att tänka så otålig