dansshopen.nu
Någon som köpt skor från www.brudshopen.nu ? Bra? Dåligt?
Någon som köpt skor från www.brudshopen.nu ? Bra? Dåligt?
Menar du brudshopen eller dansshopen? Jag beställde mina skor på dansshopen, fungerade hur bra som helst!
Oj sorry alla - jag menar dansshopen! Har nog surfat på tok för mycket bröllop idag :P
Jag har också beställt från dansshopen, fick bra service och blev nöjd Tyvärr har jag eller mamma eller pappa lyckats tappa bort skorna!!
Hehe, rätt klantigt men jag är ganska hundra på att dom måste finnas hos mina föräldrar nånstans, frågan är bara vart i hela huset dom har stoppat undan dom
Förlåt att det blev OT
Är som sagt nöjd med skorna iaf, tyckte dom hade lämpliga priser också
Men åååh - hoppas du hittar dem =)
Ska nog lägga in en beställning idag så att jag får hem dem i god tid och kan gå in dem.
Jag beställde mina stövlar därifrån, mkt billigare än i vanliga affärer och vart jättenöjd!
Kan verkligen rekommendera dansshopen! Har iofs inte beställt över nätet utan bara köpt i deras butik. Men mycket bra skor, till bra pris och väldigt bra service. Rebecka hette den tjejen jag fick hjälp av och hon var väldigt trevlig och kunnig. Så dansshopen rekommenderar jag varmt!
Har ni beställt dansskor som ni tänkte ha som brudskor? Jag har funderat på detta då de ofta är mjukare under än andra högklackade skor.
Men hjälp vad dyrt! 1800 för ett par sandaletter? Det kan väl ändå inte vara allvar.
Jag tänkte mig dessa:
Mod Belinda
Meyer Belinda i Ivory Thaisiden. 7 cm klack, nylonsula. Finns endast i helstorlekar? 465.00
Någon som vet hur de är?
Finns en sån affär i stockholm?
Åh så sur jag blir! Beställde mina skor för en vecka sedan eller så och NU skriver de och säger att de är slut i min storlek och att de har utgått... Jag som går och väntar på avin från posten =(
Vet inte hur jag ska göra nu... Får ju se till att hitta några andra, men det är ju svårt att ändra tankarna när man bestämt sig för ett par. Eller hur!?