• Tärna09

Möhippa Helsingborg tips

Ska fixa möhippa för min kompis i mars o behöver lite tips på aktiviteter. Har redan två bra saker men behöver ngt litet till. Bruden är inte mycket för laserdome o liknande så det skulle vara något lite lugnare. Typ göra smycken eller dreja eller så. Vi har redan skivinspelning o dans så något att göra där emellan.

• Svar på tråden Möhippa Helsingborg tips
  • Tärna09

Ingen som har något bra tips? Kan man tex lära sig blomterbinderi eller göra egna smycken?

• Freje

hej! Har inget tips men är lite sugen på att höra var ni ska göra skivinspelningen. bor oxå i helsingborg!

• Tärna09

hej vi ska göra skivinspelningen på Dynamic recorlds. Ligger vid olympia o dom verkar bra. Tar foto på alla som blir utsida till cd.n
    Sen ska vi till danshuset o dansa "pussycatdolls dans".
    vad ska ni göra?

• AndyP

Jag tycker att det verkar vara en rätt kul idé att hyra in en Krokimodell och låta bruden måla av honom. Det är ju en ganska lugn aktivitet (om än lite fnissigt).

Jag hittade en krokimodell som jobbar i hela Skåne här:
    www.eventguiden.se/company_details.asp

• Fru Rothman

hej på er tjejer. jag blev hippad i hbg, då jag är därifrån från början. Jag fick en flygtur i höganäs o vi var även på båtarna o turade...o så klart blev jag utmanad av tjejerna att hålla tal...dom kom på att det var dumt, för jag gör ju sådana saker *hihi*

• milliP

Hej,

vi var ute i Domsten och blåste glas på en hippa. Det var väldigt kul! Jag kommer inte riktigt ihåg vad stället heter, men det kan nog inte finnas så himla många glasblåsare i Domsten... :)

Have fun!

• Tärna09

tack för era tips. har varit på lokes glasblåsning i domsten på möhippa för 2 år sedan men dom ahr stängt nu. synd för det var verkligen uppskattat.

Svar på tråden Möhippa Helsingborg tips