focus på brugummen.
tar gärna emot länkar och tips på kläder till brudgummen. vi vill gärna att kläderna skall vara ganska enkla, t.ex kostym med väst...
tack på förhand.
tar gärna emot länkar och tips på kläder till brudgummen. vi vill gärna att kläderna skall vara ganska enkla, t.ex kostym med väst...
tack på förhand.
Cavalliere är väl det största märket men egen hemsida, googla på det så får du träff. Många som säljer brudklänningar har även en egen "flik" på hemsidan märkt med herrkläder eller liknande där du kan titta på bilder och få inspiration. Personligen tycker jag att det är helt katastrofalt dåligt fokus i bröllopstidningarna, det finns knappt något om herrkläder. Synd!
tack för tipset! håller med att det knappt läggs nån fokus på herrkläder i bröllopstidningarna. tänkte inte så mycket på det innan men nu när mina kläder är klara och jag har börjat ha upp ögonen för herrkläder blev det plötsligt väldigt svårt.
kolla in www.suitopia.se vi bestallde Jaquett därifrån igår(Men de har kostymer etc oxa..), det kostade ca 2500..
anysuit.se
här beställer du allt själv, och priset är fantastiskt.
bor du i sthlm kan du få en upp sydd i butik ju, min mans kostym är den bästa investering vi har gjort inför bröllopet o han har fått beröm för den på 2 andra tillställningar.
just det han fick den uppsydd på douglas mensvear för 6000. tror de har en hemsida med info.
Kolla efter modemagasin för herrar på nätet! manolo.se t.ex.
Att det inte finns så mycket för brudgum att inspireras av i bröllopsmagasinen tycker jag också är riktigt trist. Finns det mer i de utländska månntro?