• karinåjohan

Fin gästbok?

Vi behöver tips på fina gästböcker! Någon som vet? Det ska vara en med ganska många blad, vi har ca 60 gäster.

• Svar på tråden Fin gästbok?
  • AnRo09

Har du tittat på calligraphen?
    Har själv funderat på att köpa en därifrån.

• karinåjohan

Ja, det var en som var rätt ok där, men det står inte hur många sidor det är. Skulle vara kul med nån mer orinel också. Fler tips?

• AnRo09

Har du tittat på nätet el i deras tidning? 52,60 el 64 sider står det i katalogen.

Annars kan man ju köpa en bok och sedan göra framsidan likt sitt inbjudningskort.

• längelevekärleken

Det går ju att göra en, det har vi tänkt, har dock ännu ingen plan på hur, så tips välkomnas ;)

• karinåjohan

Ja, att göra en egen vore ju kul. AnRo, har du tips på hur man kan göra framsidan själv så att det blir snyggt?

• karinåjohan

Vilken bra idé! Vi har ju ett eget monogram, så det vore ju perfekt! Var det svårt?

• Kirsto

karinåjohan: Det är buslätt förutom själva strykandet. Där får man se upp lite så att man inte råkar flytta pappret med strykjärnet med brustet monogram som resultat.

• Macecrush

Kolla på ebay.co.uk oxå, där finns massor. Vi köpte vår därifrån.

• karinåjohan

Tack för alla svar! Vad skulle jag ta mig till alla bra tips från er?

• EllaMa

jag har köpt en bröllops bok från..adlibris. Finns plats för..73gäster tror jag de var.

då får alla gäster en sida var att fyla i + självporträtt.
    de ska fylla i hur de känner brudparet och va de vill säga till brudparet m.m.

toppen!
    www.adlibris.com/se/product.aspx

• Sååå lurade

Det är samma som jag ska köpa och som kosta 153kr inkl frakt...

EllaMa skrev 2009-01-16 11:03:36 följande:
    jag har köpt en bröllops bok från..adlibris. Finns plats för..73gäster tror jag de var.då får alla gäster en sida var att fyla i + självporträtt.de ska fylla i hur de känner brudparet och va de vill säga till brudparet m.m.toppen!www.adlibris.com/se/product.aspx
Svar på tråden Fin gästbok?