Fin gästbok?
Vi behöver tips på fina gästböcker! Någon som vet? Det ska vara en med ganska många blad, vi har ca 60 gäster.
Vi behöver tips på fina gästböcker! Någon som vet? Det ska vara en med ganska många blad, vi har ca 60 gäster.
Har du tittat på calligraphen?
Har själv funderat på att köpa en därifrån.
Ja, det var en som var rätt ok där, men det står inte hur många sidor det är. Skulle vara kul med nån mer orinel också. Fler tips?
Har du tittat på nätet el i deras tidning? 52,60 el 64 sider står det i katalogen.
Annars kan man ju köpa en bok och sedan göra framsidan likt sitt inbjudningskort.
Det går ju att göra en, det har vi tänkt, har dock ännu ingen plan på hur, så tips välkomnas ;)
Ja, att göra en egen vore ju kul. AnRo, har du tips på hur man kan göra framsidan själv så att det blir snyggt?
Så här gjorde vi vår gästbok: www.monogramsidan.se/cgi-bin/homepage/sw/Ideas/Guestbook
Vilken bra idé! Vi har ju ett eget monogram, så det vore ju perfekt! Var det svårt?
karinåjohan: Det är buslätt förutom själva strykandet. Där får man se upp lite så att man inte råkar flytta pappret med strykjärnet med brustet monogram som resultat.
Kolla på ebay.co.uk oxå, där finns massor. Vi köpte vår därifrån.
Den här tänkte jag köpa...
www.brollopsbubblor.se/
men den är blligare här
www.kulturbutik.se/
Tack för alla svar! Vad skulle jag ta mig till alla bra tips från er?
jag har köpt en bröllops bok från..adlibris. Finns plats för..73gäster tror jag de var.
då får alla gäster en sida var att fyla i + självporträtt.
de ska fylla i hur de känner brudparet och va de vill säga till brudparet m.m.
toppen!
www.adlibris.com/se/product.aspx
Sååå lurade skrev 2009-01-15 21:46:38 följande:
Jag gjorde vår gästbok, bild finns i galleriet..
Det är samma som jag ska köpa och som kosta 153kr inkl frakt...