• Göteborg78

    Fel på weddingannouncer.com?

    Någon som vet om det är något tekniskt fel på weddinannouncers hemsida? Har inte kunnat komma in där på hela kvällen :(

  • Svar på tråden Fel på weddingannouncer.com?
  • Göteborg78

    Skumt...Hoppas det bara är tillfälligt...Man har ju en hel del info där om bröllopet, jobbigt att behöva skriva om det :/

  • Meiia

    Min funkar inte heller och hoppas att det kommer att funka snart. Har skrivit allt om bröllopet där....

  • MadTezz

    Inte jag heller=( Det måste bara funka snart. All information för våra gäster finns där!!!! Bara dom inte har stänkt ner sidan för gott!!!! Vet ni annars om någon annan hemsida som man kan gör en likadan sidan, typ?

  • mimimosa

    oj, såg precis att det låg inne en tråd efter att jag hade skickat in min. Är helt ny på torget. Jag kommer inte heller in!

  • Göteborg78

    Jag hoppas innerligt att det bara är tillfälligt! Som ni skriver så har man ju all info där till gästerna. Vet någon om de har någon kontaktmejl så man kan kontakta någon ansvarig för sidan och fråga vad som händer?

  • jojanna

    är ganska säker på att det är något temporärt!! Sidan kanske inte funkkar mer ikväll, men imorgon är den säkert igång igen!

  • MadTezz

    Vi får hoppas det. Men det känns ju inte som om att den kommer tillbaka mer...

  • mimimosa

    Sidan har varit nere sedan i em. Det är skumt att de inte har fixat problemet ännu. kollar runt på nätet och det verkar inte vara några andra länder som har problem.

    Australien verkade ha ett problem för några dagar sedan. Jag undrar om någon vet en lika bra och smidig sida? Vi letade länge innan vi hittade weddingannouncer.com.
    www.mywedding.com rekommenderar många på utländska sidor.
    någon som vet?

  • Vickan85

    jag kommer inte in heller! :(

    O börjar bli lite nervös så den inte har försvunnit! För vi har redan tryckt våra inbjudningskort o har skrivit med sidan som info!!!!!!

  • propp

    Vi har haft vår sida i snart 2 år och den har legat nere några gånger under den tiden...ett par dagar max och sen fungerar det igen...så tror inte ni behöver vara oroliga över att sidorna ska försvinna.

  • konstigabaralillajag

    Men jag kommer in utan problem? Ingen mer som kommer in på sidan?

  • MadTezz

    Jag kommer fortfarande inte in på min sida...*suck*. Hoppas den snart kommer igång, har lite smått PANIK...

  • SaraPayam

    Jag kommer inte heller in på min sida...grrr jätte irriterande

  • MulleNuh

    MEn alltså.. Har ni ALDRIG varit med om störningar på en websida förut?? Klart inget försvinner!!! Va lugna. Klart det är jobbigt när man inte kommer in, men allt kommer finnas kvar..

  • Nalle Puh 40

    Skönt att veta att man inte är ensam iaf, trodde det bara var vår sida som inte fungerade

Svar på tråden Fel på weddingannouncer.com?