• MplusO

Rethymnon på Kreta!

Vi funderar just nu på att åka till Rethymnon på vår bröllopsresa. Har bland annat tittat på Hotell Minos eller Hotell Atlantis Beach någon som har bott på något av dessa hotell eller har något annat att rekommendera? Tack så länge!

• Svar på tråden Rethymnon på Kreta!
  • stellajsj

Jag har inte bott i Rethymnon någon gång men har varit många gånger på Kreta och har då åkt igenom där några gånger. Det verkar jättefint iallafall! Tror att det blir en bra semester!

• MplusO

Tack! Jag har faktiskt varit där en gång, men då var jag inte mer än 10 eller nåt sånt och hade väl ett annat perspektiv...

• lolca

Jag var i Rethymnon för några år sedan och blev förälskad i staden! Skulle gärna åka tillbaka igen, men det har inte blivit av än.

Vet inte riktigt hur hotellen är där nu, men en resa dit rekomenderar jag starkt! =)

• bröllop080719

Vi var också i Rethymnon för några år sedan, jättemysig stad!

• Freckles

Vi har också varit i Rethymnon, verkligen en stad jag kan tänka mig att åka tillbaka till. Det var fina stränder, trevliga restauranger och sköna discotek om man vill ha det.
    Hittar ni ett hotell ni gillar så tror jag absolut att ni kan bli nöjda med er bröllopsresa!

• kph

Har varit på i Rethymnon o helt undebar stad så det gör ni rätt i att åka dit.

• MplusO

Tack för alla svar! Känns bra att alla är så positiva!! Någon mer som har varit där?

• Pärlan2009

Jag och min blivande var där i oktober -08 och hade en underbar vecka. Vi bodde dock på ett annat hotell och trots att det funkade jättebra kan jag tänka mig att ni vill bo på lite finare hotell än så.

Ni kommer få det helt underbart!

Svar på tråden Rethymnon på Kreta!