• MDoJB

Näbbklänning

Någon som har sett en fin näbbklänning?
    Jag letar och letar, men det är svårt att hitta den rätta.

• Svar på tråden Näbbklänning
  • novia72

Jag var inne idag på en underbar bröllopsbutik på Söder...superfina & bra priser...

• SochK

Mkt bra tips med klänningen från Ellos! Man ko0mmer undan billigt, och kan som sagt byta band till ett som matchar... Ska fundera på den.

• minihopp

Angelinas har fina kläder som till barn =)

• MammaMiaa

Jag har beställt från Ellos. Bild finns i galleriet

• Villemoa

Vilken butik då och kommer du ihåg vad de hade för minsta storlek?

novia72 skrev 2009-01-23 20:55:20 följande:
    Jag var inne idag på en underbar bröllopsbutik på Söder...superfina & bra priser...
  • SochK

Jag köpte klänningarna från Ellos,men måste dessvärre skicka tillbaka dom. Minsta dottern är 2 år i sommar,men den minsta stl gick till golvet :(
    Men guud så söta dom var!
    Nu ska jag beställa från H&M faktiskt! Jättefina vita klänningar med lite hålmönster i.
    shop.hm.com/se/shoppingwindow

dept=BARN_NEWS_KIDS&shoptype=S

målerskan skrev 2009-01-22 17:16:40 följande:
    Den som vill ha en enklare klänning så finns det en underbar på Ellos, vit eller rosa. För 299 kr.... Vi ska köpa en vit och byta bandet till ett gröntwww.ellos.se/DetailPages/DetailPage.aspx
  • SochK

gick visst inte att länka.....
    Hur som helst så kostade dom bara 149:-, och är jättefina :)

• Nanne84

Jag har också köpt den från Ellos, nu är det dessutom 50% rabatt på en vara så man kan ju passa på.

• mattiasmarie

jag har beställt min från kanacca, helt underbar tyll prinsess klänning. kostade 650kr i svenska men då hade hon nog hundra klänningar o välja bland. o min 6åring har noga tittat i månader tills hon var helt säker!!

• paulaner

Jag har precis beställt en jättefin tärnklänning från www.justdresses.co.uk/

De hättefina och klassiska klänningar till bra priser! Frakten är dessutom billig, 6.95 pund till Sverige. Har inte fått klänningen än så jag väntar med spänning.... Jag har verkligen googlat och kollat runt överallt, och jag fastnade för detta alternativ.

• SimonCaro

Man kan alltid sy själv som jag gjorde... det är inte en hel vetenskap och blir mycket billigare.... bilder finns på turbojennys.blogg.se

• paulaner

Klänningen kom idag och var hur fin som helst, finare än på deras bilder!!! Beställde i torsdags kväll och den kom i dag, snacka om rekordsnabb leverans!

paulaner skrev 2009-03-14 11:51:47 följande:
    Jag har precis beställt en jättefin tärnklänning från www.justdresses.co.uk/De hättefina och klassiska klänningar till bra priser! Frakten är dessutom billig, 6.95 pund till Sverige. Har inte fått klänningen än så jag väntar med spänning.... Jag har verkligen googlat och kollat runt överallt, och jag fastnade för detta alternativ.
Svar på tråden Näbbklänning