Duktig och inte alltför dyr fotograf i Lund
Hej!
En av mina vänner ska fota på bröllopet, men jag vill gå till en fotograf också och ta några bilder. Någon som vet en duktig fotograf i Lund som inte tar överpriser...
Hej!
En av mina vänner ska fota på bröllopet, men jag vill gå till en fotograf också och ta några bilder. Någon som vet en duktig fotograf i Lund som inte tar överpriser...
Någon som vet?
har ingen precis i lund men kolla gula sidorna om ni vill ha yrkesfotograf vill ni helre komma billigare undan så sätt in en annons på www.fotosidan.se eller www.modellbilder.se där hittar man riktigt duktiga hobbyfotografer
Hej annak82!
Ett tips är Mikael Stiller, www.mikaelstiller.com. Våra vänner gifte sig förra året och blev supernöjda & vi är så imponerade att vi funderar på att anlita honom när det är dax!
Lycka till!
-Camilla- ? vem/vad är det?
det är hon själv, ännu ett reklaminlägg som hon med tiden blir utslängd för.
bara min gissning
Ska du säga Lisen85 Du rekommenderar svartmagi i nästan varje inlägg om fotografer. Klart att du också känner dem. Eller så är det du själv som skriver. Hemska bilder på hemsidan har de. Riktiga amatörer. Så sluta övertyga någon om att anlita dem. Börjar bli riktigt tjatigt!
kika på mina länkar!!
gör jag väl inte alls, nämner inte ett ord om dem i detta inlägget eller hur. dessutom e tydligen smaken olika för jag tycker deras bilder e snygga. de passar vår budget och deras kvalite e lika bra som mycket dyrare fotografer.
jag rekomenderar det som jag vet något om, jag e nöjd med dom alltså har jag rekomenderat dom. Jag har också rekomenderat lokal, sömmerska och frisör i en del inlägg. allt sådant som vi hunnit med att anlita. Så sluta hacka på mig.
Det känns som hela dena sidan bara e full av massa som jobbar med bröllop och som klagar på de som vi andra vill tipsa om. stämningen e mycket trevligare på andra sidor som Gamman.
Vet inte vad som är dyrt för er men man betalar ju vad man får för lite grann. Skulle vilja rekommendera Jens C Hilner www.photomedia.se vet inte om det är i er prisklass men det kan ni avgöra själva, fina bilder i alla fall.
tre tips om samma fotograf i tre trådar med ett par minuters mellanrum i trådar som varit döda ett par veckor...? liiite genomskinligt.
Jag har bokat Annelie Malmgren till mitt bröllop, hon utgår från Landskrona. Tycker att hon har bra paket och priset :) fast hon har ingen studio om det är det studiobilder som ni är ute efter..
Tack Rogerstös - er verkar intressant. Vad har ni bokat och vad kostar det? Vad får ni då? Äger ni rättigheterna själva till era bilder? Månag frågor... sorry!
Vi tog www.carolinejacobsen.com som fotograf till vårt bröllop och senare både gravidbilder och barnfoton. Hon är jätteduktig och har studio i Malmö. Vi är mycket nöjda och skulle rekommendera henne till alla!