• skruttilago

panik.. simhall med bubbelpool i sthlm, gärna nära södermalm el odenplan

Vi vill bada bubbelpool på möhippan men jag är så dålig på sthlms geografi. vi ska vara antingen på södermalm eller på odenplan (eller vart det nu var, ganska nära odenplan i alla fall) och det ultimata vore ju att hitta en simhall med relaxavdelning som ligger på gångavstånd från nåt av dessa ställen...

alternativt vart som helst i stockholmsområdet, hellre norrort än söder om stan dock.. Vet nån vad det kostar att hyra en hel relaxavdelning?

• Svar på tråden panik.. simhall med bubbelpool i sthlm, gärna nära södermalm el odenplan
  • svartvitabruden

har inte eriksdalsbadet?

50 kg på 15 månader - start 090101
  • HelenaOlivia

www.sparadiset.se/relax.php
    hittade det här stället när jag googla, du kan ju oxå alltid kolla eniro, man hittar alltid mkt bra med hjälp av google, lycka till!!
    Centralbadet, sturebadet är dom jag kan på rakarm

• svartvitabruden

centralbadet är ju nära odenplan De kan nog ha ja

50 kg på 15 månader - start 090101
  • Cherryblossom

Eriksdalsbadet har, men det är inte så mysigt. Där finns en bubbelpool i en av de stora hallarna så då får man bada med massa tjoande barn. Och relaxavdelning vet jag inte riktigt om det finns...?

Centralbadet ligger ju annars inte så långt från Odenplan och där kan man ha mysigt på ett helt annat sätt. Men det kostar en slant. 180 pix verkar det kosta på lördagar.

www.centralbadet.se/roach/Besoksinformation.do

• Luucie

Clarion hotell på Ringvägen har spa och bubbel tror jag.

Sen tror jag att Reisen har nån typ av spa avd.

Det finns badhus i Gamla Stan också men där har jag aldrig varit.

Sen kan man hyra en bastubåt som man får ha helt för sig själv, det tror jag är nice, men kanske lite dyrt.

Jag har varit på sparadiset. Det var trevligt och billigt, minns jag, men inte direkt lyxigt.

Centralbadet är jättetrevligt på vardagar när det inte är så mycket folk. Men har ni inget emot att trängas en helgdag så är det dit ni ska gå.

Eriksdalsbadet saknar helt mysfaktor, är som en skolsimhall.

• Pumpkin

Vi var på Centralbadet på min möhippa - underbart!

Alla älskar Skellefteå AIK
  • Mengla

Vi var på SAS Radison och bastade, badade och bubblade, tror att det kostade 800 kr för 10 pers. Vi fick egen bastu och omklädningsrum, sen fanns det bad och bubbelpool utanför, kanonmysigt! Trevligt inrett också, mysfaktor...
    Efteråt tog vi hissen upp 9 våningar och togen drink på SKY BAR, det var pricken över i:t!
    SAS Radison ligger förresten vid Centralstation...

• annakristina

KTH har relaxavdelning som jag tror man kan hyra om man är med i alumniföreningen. Det fanns en stor rund bastu som säkert rymde 15-20 pers, duschar och relaxavdelning. Inget bubbelbad, men väldigt prisvärt (kommer inte ihåg vad det kostar).

• Luucie
    Mengla skrev 2009-01-19 23:37:43 följande:
    Vi var på SAS Radison och bastade, badade och bubblade, tror att det kostade 800 kr för 10 pers. Vi fick egen bastu och omklädningsrum, sen fanns det bad och bubbelpool utanför, kanonmysigt! Trevligt inrett också, mysfaktor...Efteråt tog vi hissen upp 9 våningar och togen drink på SKY BAR, det var pricken över i:t!SAS Radison ligger förresten vid Centralstation...
    JAA! Sky Baren är hur mysig som helst!
  • PennyJenny

Satsa på något av hotellalternativen, för en offenlitg simhall på en lördag (misstänker att hippan ligger då) är inte någon mysig och rofylld upplevelse. Djälva liv rent ut sagt, trångt i saker som bubbelpool och nej, hua.

SAS Radisson lät ju mysigt, kan jag tänka mig att hyra med några tjejkompisar bara sådär och avsluta med just ett besök i Sky bar.

• TesshjärtaFred

Jag skulle undvika centralbadet, för det är massa folk och fullt med andra möhippor och svensexor. Ofta är det jättelång väntetid.

• MulleNuh

centralbadet. Där är det avskillt också..

• MulleNuh

Vi var helt ensamma där. Bokade.

TesshjärtaFred skrev 2009-01-20 12:06:01 följande:
    Jag skulle undvika centralbadet, för det är massa folk och fullt med andra möhippor och svensexor. Ofta är det jättelång väntetid.
Svar på tråden panik.. simhall med bubbelpool i sthlm, gärna nära södermalm el odenplan