Skor i Göteborg
Hej, Nån som har tips på vart man kan köpa fina skor till bröllopet i Göteborg? Vill helst ha några speciella skor och inte de vanliga som man hittar i bröllopsbutiker.
Hej, Nån som har tips på vart man kan köpa fina skor till bröllopet i Göteborg? Vill helst ha några speciella skor och inte de vanliga som man hittar i bröllopsbutiker.
Jag har verkligen LETAT i den här stan, utan att hitta några bra skor. Hopplöst! De bästa tips jag har att komma med är QC, NK cocktail, Bianco och second hand affärer. Har du andra tips tar jag gärna emot dem. Jag har tillbringat betydligt mer tid på jakten efter skor än efter klänning.
Mmm håller med.. Skor är inte det lättaste att hitta i Göteborg! Jag kommer nog att ta en dagstur till Köpenhamn istället o köpa mina skor där då de har så mycket mer att välja på!
NK kanske får in ngt bra till våren?
Hittade jättesnygga på Ramona design på Kungsgatan/Lasarettsgatan. Lite dyra dock 1300, ska nog kolla runt först innan jag köper dom. Annars är det inte säsong än för vita öppna skor :(
Annars hittade jag denna länk: www.brandos.se/brollopsskor-balskor-568/
Mmm har kollat in den länken, där finns lite fina skor. Men jag vill nog inte ha några typiska bröllopsskor.. men antagligen i ivory eller kanske silver då det är silver i klänning.
Ja NK bla kanske får in något till våren. Scorett brukar ha lite fina festskor ibland också.
Får hoppas på NK då... Eller man kanske ska ta sig en resa till Köpenhamn:)
Jag har äntligen köpt mina skor idag!Två par, efter att ha letat i flera månader. Jag köpte dem på King steps i Arkaden gallerian och det andra paret på QC corner. Var äver inne på Furetti vid Grönsakstorget, och de hade också flera fina. Dock inga traditionella bröllopsskor, men det ville jag inte ha heller.
Vad kul att du äntligen hittat dina skor!! Hmm king steps..? Va e det..?
Jag tror att King steps är en ganska ny affär, har inte sett den tidigare.
Jag har hört talas om en butik som finns i avenygallerian
som heter Raymi Skor och det sägs att dom ska ha fina bröllops skor
men vet själv inte för har inte besökt dom
men de kan vara värt och göra de =)
dom ska ha märkena
Lulu blue, Milano Square, m.fl.