• when i said i do

förstår varför man har litet bröllop

nu förstår jag varför man har litet bröllop med typ 5 gäster! Fitta vad släkten kan vara idioter! Varför fattar inte folk att brudparets bröllop är brudparets bröllop?!
    Här är kan man skrika av sig! DET ÄR JÄLVIGT SKÖNT IBLAND!

• Svar på tråden förstår varför man har litet bröllop
  • avil

ja,dels för att slippa familje"bråk"! o jobbiga tradiga middagar o presenter osv...
    VI hade inga gäster alls. bara vi o våra 3 barn+ prästen o hans fru!

• when i said i do

det bröllopet måste varit underbart! jag lider just nu av att vi bokat en stor festsal osv.. tycker mest synd om min blivande man som lider av det här också.. han kan inget göra och ändå måste han lida.. stackars min sötnos

• avil

ja,toppenbra!!
    jag kan inte ens va i samma rum som min syster tex-vi blir alltid "ovänner"! bara DET skulle förstört om hon o min familj varit med...

• when i said i do

så är det med 2 av mina systrar och min mamma.. min mamma tycker jag är totalt misslyckad i allt jag säger och gör, tom om jag skulle få nobelpriset eller liknande! vem vill ha en sån person på sitt bröllop?!

• avil

nä,exakt.
    Varför har ni beslutat för ett stort bröllop då? om jag får fråga??
    Det fanns ej i min värld alls....
    jag hade ändå brudklänning o så...vi gifte oss i ayianapa.september 08!

• when i said i do

vi ville ha ett stort och härligt bröllop med våra vänner osv.. jätte mysigt och bra planerat! och allt hade blivit bra om INGEN hade legat sig i vår inbjudningslista! "jag går inte om den går" "varför e inte den bjuden, vet du hur det ser ut" jag trodde folk kunde acceptera svaret "vårt bröllop, vår lista" men nej!
    så går det om man har för höga tankar om sin omgivning.. jag dricker inte, jag röker inte, jag tar inga dorger.. men just nu skulle jag vilja göra allt! tur att jag vet bättre trotts allt..

• when i said i do

föresten, tack! det är skönt att gnälla lite för någon..

• Pärlan2009

Usch vad jobbigt!!! Jag är lycklig lottad och har inte dina problem men jag kan verkligen förstå att du blir tokig.

Om de inte förstår "vårt bröllop - vår lista" så begriper jag inte hur mycket mer tydlig du kan va!!

Kram

• Comfortably numb

dåligt av dem att lägga sig i vilka ni bjudit, det är ju självklart brudparet som ska bestämma!
    vi kommer ha 16 gäster, närmsta familjen... känns mer avslappnat så...

• Red Danger

oo jag skulle vilja rymma o bara få det klart
    hatar att ha med för mycket av min släkt att göra, men men man får väl foga sig och härda ut... synd dock, tänk va billigt det hade blivit ;)

• when i said i do

ja ibland undrar man om allt jobb verkligen är värt det.. huvudsaken är ju att man får varanndra

• litetbröllop09

..vi hoppar det stora bröllopet, för vi tror att med familjen hade det blivit stelt o konstigt (pga hans sida mest, mina är lätta) så nu kommer vi gifta oss helt själva, bara vi o barnen
    familjen kan vi bjuda på bröllopstårta vid senare tillfälle utan fina kläder o tal!!
    o framförallt... så blir det en fest för ALLA vänner till sommaren!!
    vi kommer helt enkelt fira våran dag i dagarna tre

..hoppas du får en bra bröllopsdag fast du känner såhär nu!!!! *håller tummar o tår*

Svar på tråden förstår varför man har litet bröllop