• fairytale of new york

försvunnet festprogrammstips

Hjälp!
    Har sparat i mina favoriter ett så bra gammalt inlägg om vad man kan ha med i festprogrammet. Nu är den tyvärr spårlöst försvunnen. Om det finns någon här som kan veta vilket inlägg jag menar så vore jag tacksam för hjälp. Den innehöll allt från presentation till lekar, roliga saker att skriva m m.

• Svar på tråden försvunnet festprogrammstips
  • laris

Denna tråd puffar jag för. Är det någon som har mall på festprogram man kan få på mail? Det skulle vara så himla bra för det är så svårt att få marginalerna rätt...Vi ska ha en A4 man viker på mitten (i längden).

• Greta 1980

Gå in på calligraphens hemsida, där har dem klara mallar man kan låna och använda sig av. Dem har även förslag på festprogram!
    Lycka till!

• hoppan

Hej Jag har hittat lite av varje hoppas någontng passar.
    Jag hoppas att länkarna fungerar. JAg tror att de är i word format. Vi har använt ett av dessa. JAg sökte på googel och vigselprogra, fetsprogram
    Lycka till

hem.bredband.net/slotteborn/Dokument/Festprogram.pdf

www.brudparet.net/annat/festprogram.pdf

www.kullander.info/diverse/fridajohan%20festprogram%201,1.pdf

beijar.net/brollop/Festprogram.pdf

hem.passagen.se/majeda/mall.htm

• hoppan

Var hittar men sidorna för nedladdning, var går man in?
    Greta 1980 skrev 2008-12-31 11:15:59 följande:

Gå in på calligraphens hemsida, där har dem klara mallar man kan låna och använda sig av. Dem har även förslag på festprogram!Lycka till!
  • Greta 1980

Längst ned på deras startsida finns en flik som heter festprogram.
    Gå in där.
    I vänstra spalten finns sedan där 4 oilka mallar man kan använda.
    Hoppas du hittar!

• laris

Calligraphens mallar var ju grymt bra! Tack så hemskt mycket!

• fairytale of new york

Inte det jag söker, men tack i alla fall. Det var en tjej här som satt ihop massa tips i en gammal tråd.

• fairytale of new york

Vet någon föresten hur många favoriter man kan spara, tänkte när jag inte hittar det inlägget under mina favoriter nå mer.

• fairytale of new york

Gamman var oxå bra, men inte den. Typiskt när man hittat nått som man verkligen gilla, usch vad jag blir less. Säkert jag som raderat den utav misstag. Grrrrrr

• augustidröm

tror ts menar ett gammalt forum inlägg eller?

tyärrr kan jag ej hjälpa dig....
    men många här har ju tips om andra ställen dock!
    hoppas du finner något där

• fairytale of new york

Tusen tack curly redhead. Det var preceis den jag menade. Åhh vad glad jag blir.

• Curly redhead

Skönt att kunna hjälpa! Jag la in länken i ett dokument där jag sparat lite andra favoriter, så är jag inte är så beroende om jag tappar bort tråden, detta är bara ett litet tips!

Svar på tråden försvunnet festprogrammstips