• Sara 10

Telegram till mannen på bröllop!

Skulle vilja skriva ett telegram till min blivande man på bröllopet!

Kan någon hjälpa mig att formullera mig!

Vet att det skall vara persoligt men jag gör om det själv sedan!

Skulle så gärna vilja ha några tips!

• Svar på tråden Telegram till mannen på bröllop!
  • momi boki

vad vill du ska finnas med i ditt telegram =) lite lättare om man har vissa saker man gärna vill nämna

• Sara 10

momi boki skrev 2008-12-29 14:43:42 följande:

vad vill du ska finnas med i ditt telegram =) lite lättare om man har vissa saker man gärna vill nämna
    Är det ok att jag inboxar dig, det var jag som skrev om telegram till mannen?

Vill att det skall vara med att jag älskar honom sååå mkt av att han har gjort mig till den människan jag är idag, att livet med honom är underbart, händer mkt roligt vi har samma intrsse och är rastlösa båda två! att vi har vars 2 underbara barn sedan tidigare och att det fungerar perfekt... Att jag har haft en dröm sen vi träffades att gifta mig med honom!
  • momi boki

borde inte alls vara så svårt att klura ut nåt på de där=) ska kladda ner lite åt dig så skickar ja in de här=)

• momi boki

du kan ju koka i hopp nåt från dom punkterna vill du ha de lite mera som en dikt eller en ramsa eller bara ett tal om , du kan ju skriva tex första gången ja såg dig visste jag att de skulle var adu och jag, nu står vi här idag på våran bröllops dag, lyckan jag har är allt för underbar, du gör mitt liv meningfullt du gör att livet är som en dans, exp ska skriva i hopp ett förslag åt dig

• Sara 10

momi boki skrev 2008-12-29 20:10:55 följande:

du kan ju koka i hopp nåt från dom punkterna vill du ha de lite mera som en dikt eller en ramsa eller bara ett tal om , du kan ju skriva tex första gången ja såg dig visste jag att de skulle var adu och jag, nu står vi här idag på våran bröllops dag, lyckan jag har är allt för underbar, du gör mitt liv meningfullt du gör att livet är som en dans, exp ska skriva i hopp ett förslag åt dig
    Jätte snällt gör gärna det! Vill inte ha det som dikt utan som tal!
Svar på tråden Telegram till mannen på bröllop!