LIVRÄDD!! skall ta bort cellförändringar o vet ej hur de gör
någon som vet är så rädd, har även sprutfobi som inte är av denna världen
någon som vet är så rädd, har även sprutfobi som inte är av denna världen
Vad sa doktorn då? Du kan ju självklart kontakta dem och fråga.. de har ju förståelse för din oro.
Lycka till, ta inte ut nått i förskott, säkert ingen fara!
Hej! Du kan ta det lugnt...jag har själv tagit bort cellförändringar och det var ingen som helst fara. Ok, du får en spruta men sen känner du ingenting. Den bedövar området som de bränner bort. Det låter värre än vad det är...jag lovar det kändes inte ens! Lycka till! Kramar!
bara en spruta någon sa 4 st
Jag lider också av sprutfobi. Du kan välja att bli sövd istället, det gjorde jag. Tyckte jag var det bästa alternativet. Då slapp jag
1. vara rädd för sprutan
2. vara vid medvetande när de skrapade
de finns ju olika varianter av hur man tar bort cellförändringar, konicering eller så bränner man, de e kanske olika många sprutor då,tänkt eatt folk skrivit olika antal sprutor. men ring o fårga på kliniken, så kan de förklara för dig Komemr gå toppen!
Jag fick en spruta och den kandes INGENTING! Efter det kanns det inte heller nagot. Det ar en snabb process, tar max 15 minuter och sa ar det klart. Oroa dig inte, det kommer att ga hur bra som helst!
Det bästa är som de andra skrivit, ring till de som ska göra det o fråga hur de ska göra.
Instämmer med de andra. ring och prata med kliniken. De kan förklara allt för dig så att du inte behöver oroa dig. Ingreppet är verkligen inget stort, går som sagt jättefort.