• Fenixx

    Alternativa bröllop

    Såg att senaste tråden hade blivit avstängd så öppnar en ny.

    För oss som har eller ska ha ett alternativt bröllop som kanske skiljer sig från "det mer klassiska"

    ska du ha helgrön klänning, 50-tals bröllop eller vara omringad av riddare på din bröllopsdag...

    ja allt lite annorlunda.

    kanske kommit några nya med?

    äldre tråd:
    www.brollopstorget.se/Forum-1-12/m3070810.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-12-10 13:09
    "för oss som haft eller ska ha ett..." ska det stå.

  • Svar på tråden Alternativa bröllop
  • Fenixx
    SweetSun skrev 2009-03-03 12:05:51 följande:
    Jättehärig lokal fenixx!!!!
    tack! ska bli spännande att se hur det är i verkligheten! ska dit nästa helg. får hoppas bilderna inte bedrar.
  • SweetSun

    nä, även om de bedrar lite så verkar det toppen! Urmysigt!

    Jag har bokat frissan idag och jag hoppas de kan förstå hur jag vill ha mitt hår..

    Hur har ni andra tänkt som ska ha udda tema, ska ni göra nåt annorlunda med håret? Ska ni till frissa eller fixar ni det själva?

  • Fenixx

    med tanke på vårat tema så skulle jag ju kunna komma med "vanligt" utsläppt hår.
    men jag har rakt platt hår så jag vill ha lite lockar och volym på håret, så ska försöka hitta ett bra ställe som gör både hår och smink. tänkte ha något halvuppsatt och så ha mitt hårsmycke i också.

    vad för slags frisyr ska du ha sweetsun? finns många fina från den tiden.

  • Fenixx

    tjusigt, kommer bli riktigt fint allt! och med tanke på erat val av vigselplats med. kommer se fram emot bilder från erat bröllop sen sweetsun.

  • SweetSun

    tack, ja jag hoppas på attd et blir fint =P Jag har bett alla att fota MYCKET så jag hoppas på att få in fina bilder. men vi ska ha fotograf också, men de bilderna kan ju ta ett tag att få, jag vill ju se bilder direkt =p haha

  • Fenixx

    jaa visst vill man!
    så sätt bra i dagens samhälle när många har digitalkameror och systemkameror att man kan få måånga och fina kort.

  • SweetSun

    ja man får spana i folks kameror, blir det inte bra får de radera

  • mysifer

    jag ska ha fläta med blommor i och lockar men jag tror jag fixar hos frissa för jag kommer nog att behöva löshår för längdens skull och man vill ju att det ska hålla hela dagen och ändå se lagom slarvigt ut

  • SweetSun

    ja jag undrar, brukar man få löshår hos frissan eller fixar man det själv?

  • mysifer

    man brukar nog kunna köpa det där men kanske att man får säga till innan så att de har hemma rätt färg osv. men jag tror att man lika gärna kan köpa själv.

  • sarahkka76

    går inte den här tråden ut snart? Kanske man ska göra en ny?

  • Fenixx
    sarahkka76 skrev 2009-03-09 20:06:40 följande:
    går inte den här tråden ut snart? Kanske man ska göra en ny?
    ja men kör du igång en ny och länka i den till våra äldre...så fler folk kanske får inspiration att köra sin stil.
Svar på tråden Alternativa bröllop