Fotograf i sthlm som inte rånar en?
Ja någon som har tips på en trevlig, öppen och vettig fotograf i sthlm som inte rånar en när man vill ha kort? Ska inte kosta femsiffrigt utan under det.
Ja någon som har tips på en trevlig, öppen och vettig fotograf i sthlm som inte rånar en när man vill ha kort? Ska inte kosta femsiffrigt utan under det.
Jag tyckte bilderna var fina speciellt S&V och bilderna där dom hoppade i vattnet ;)
Men självklart är det din smak och ditt val!
Min kille skrev 2008-12-13 10:58:51 följande:
Själv bor jag i Malmö och behöver ingen fotograf från Stockholm men vill göra ett inlägg.
I stället för att klaga kommentera fotografens bilder anser jag att du / ni borde tipsa om en annan istället.
Alla har som ni vet olika smak och det är upp till kunden att avgöra själv.
" min kille " är det möjligtvis så att du själv är bröllopsfotograf ??!!
Lustigt att det blir sådana här "diskussioner" när Fotockholm kommer på tal... Och liknande kommentarer av den som rekommenderat honom.
Tycker mig minnas åtmistone 1 liknande diskussion i en annan tråd. Hmmm....
svartvitabruden här har du många fotografer i Stockholmsomrodet!
Lycka till
Karina
www.google.se/search&q=br%C3%B6llopsfotograf+stockholm&meta=&aq=1&oq=br%C3%B6llopsfotogr
Lite lustigt att både "loveandlove" och "evaochola" skriver under med sina namn. Och har liknande sätt att skriva.
Och??
Som ett brev på posten.
Du vet vad jag menar. Har sett dig göra reklam otaliga gånger och du vet att det inte är tillåtet.
Jag vet att det inte är tillåtet!
Du vet vad jag menar!!
Och så var det igång igen.
Aja, skit samma. De som tycker att dina bilder är fina gör väl ett kap. Lite synd att det gått så långt att du måste in här upprepade gånger och ragga kunder.
Lycka till med affärerna.
"undertecknad" du tror att du är jätteduktig men det är du inte!Sluta anklaga mig för att göra reklam.
Jag kommer inte svara något mer!
"min kille" du hade rollen som " Jobbar med bröllop"
men plötsligt byttde du din roll till " Gift "!!!!
Alltså kan ni slåss i nån annan tråd????
Tråkit att det blev så här.Jag ville bara ge tips.
Jag ber om ursäkt och önskar dig lycka till.
Karina
vad spelar det för roll om jag är gift eller
ska man behöva anmäla er alla i tråden eller kan ni ta och ge er? Ni förstör en seriöst menad tråd!
Kan GIFTA PAR! som inte gör reklam för sig själva tipsa om vilket fotograf de hade om den var bra! TACK