bröllopspresent till oss???
Vad ska vi önska oss till bröllopspresenter???
Vi har "allt", tillsammans 8,5 år då vi gifter oss.
Vi har hus,barn o bil tillsammans.
Vad önskade ni som hade "allt"
Vad ska vi önska oss till bröllopspresenter???
Vi har "allt", tillsammans 8,5 år då vi gifter oss.
Vi har hus,barn o bil tillsammans.
Vad önskade ni som hade "allt"
Önska er pengar till bröllopsresa eller kanske golvvärme i hallen/badrummet om ni kanske inte behöver renovera så mycket på huset..
Eller en spaweekend? utan barnen?
Lycka till!
Roliga happenings tillsammans kanske? Typ parmassage, sparesor, presentkort på resebyråer, goda middagar (inkl barnvakt), goda viner till vinstället, islandshästridning, gokart-kväll, sportevenemang/teater/musikal/konsertbiljetter, presentkort på ticnet..
Inget?
Eller kanske bidrag till fonder för välgörande ändamål?
Ge bort en upplevelse kanske? Det är ju lite i ropet nu.
Här finns en del kul: www.greatdays.se
Vi önskar oss pengar till resa..
Man behöver inte önska sig något i bröllopspresent! Vi skrev att vi inte önskade oss något men OM de ändå vill ge oss något så ser vi hellre att de skänker pengar till Stockholms Katthem. Får se hur resultatet blir...
Önska er något ni kan göra tillsammans med de ni får presenten av- typ en mysig middag, en guidad tur i deras hemstad, en kubb kväll med dryck och grill, en längdskiddag med varm oboy osv osv..
Du förstår vart jag vill komma va?
Jaa, ni hr många bra förslag.
Nu vet vi ungefär vad vi önskar oss.
Men puffar upp tråden om någon skulle komma med fler förslag?
Mina vänner som gifte sig nyligen fick en ascool tavla föreställande bröllopsparetparet i lite popartstil.
Kollade runt lite på internet och hittade tjejen som gjorde tavlan, finns på ikontrast.se
Den var himla uppskattad i alla fall! :)
Vi är i er situation och önskar oss bidrag till barncancerfonden. Om någon absolut vill ge en present också kan de köpa en flaska vin.
Fler brödrostar vill vi dock inte ha...
Vi angav dessa länkar på vår önskelista som alternativ till presenter.
www.presentermotfattigdom.se
www.kiva.org
www.unicef.se/stod-oss/gavoshop
vi önskar oss bidrag till våran bröllopsresa.
Jaa, pratade med min mamma o hon förslog några saker som vi inte tänkte på.
Presentkort på en vissa affär runtom oss där vi kan köpa tapeter, väggfärger, virke m.m.
Kan vara en bra förslag för vi ska renoverar en rum till gästerum/kontortum kan man säga.
Sen köper vi ny bäddsoffa så det kan vara en bra ide tror vi.
Få se vad det kan bli när jag o sambon har pratat ihjäl oss om förslag.....