• Avath

    Bra tatuerare?

    Har någon ett tips på en riktigt bra tatuerare? Inte för långt upp eller för långt ned i vårt avlånga land då jag bor mitt i svealand =0)

    Vill verkligen göra ett par tatueringar men har svårt att lita på att de kommer göras lika fint som jag vill...

  • Svar på tråden Bra tatuerare?
  • rocksteady

    det beror på vad du ska tatuera =) olika tatuerare e bra på olika saker =)

  • Emmeli o Markus

    Jag är toknöjd med mina sex tatueringar och dom är gjorda av min bror på "Cross Roads" i Borlänge, Dalarna.


    Längtar efter vår stora Dag:)
  • Avath

    Borlänge! jag bor i ludvika =0) så det är inte alls långt! Har han någon hemsida?

  • Emmeli o Markus
    Avath skrev 2008-11-30 22:55:33 följande:
    Borlänge! jag bor i ludvika =0) så det är inte alls långt! Har han någon hemsida?
    Ingen aning.. Men det finns ju nån i ludvika som är en av dom bästa i dalarna iaf.. kommer inte ihåg vad han heter men ska försöka kolla upp det..
    sen bruka min syster gadda sej hos nån tjej i ludvika när hon bodde där.. ska fråga syrran va hon heter...
    Längtar efter vår stora Dag:)
  • Avath

    Tack! Riktigt snällt av dig =0) Jag har planerat mina tatueringar i flera år nu så det är dags tycker jag att lägga mig under nålen =P

  • Rosenpetunia

    Min man har tatuerat sig flera gånger i Sundbyberg (Stockholm) på Circle Tattoo. Han är jättenöjd och bilderna är hur fina som helst! Så kan du tänka dig att ta en dagstur till Sthlm är de helt klart värda ett besök. De har en hemsida om du söker på nätet.

  • Rosenpetunia

    Det var Circle som tatuerade min man (det finns ju flera som jobbar där) och det kan vara bra att veta att det är tre månaders väntetid på tider så det gäller att vara ute i god tid

Svar på tråden Bra tatuerare?