Min far kommer inte på mitt bröllop!
Min pappa kommer inte, han skrev ett mejl till mig där han skriver att han inte känner mig vid det efternamnet.
Jag har två efternamn, ett "mellan" pappans efternamn och min mammas. De är skilda sedan många år tillbaka men han har aldrig slutat bråka med min mamma och nu gör han det genom mig känns det som.
På inbjudan står mitt namn och min mammas efternamn för det är så jag heter.
Han nekar att han har en dotter vid det namnet, men att han önskar mig all lycka men kommer ej.
Jag har inte haft kontakt med min far på snart 10 år, vi har aldrig pratat ut om vad som hände. Om alla bråk och problem innan morsan flyttade, men sen fick jag skulden för att de skilde sig och därmed har jag inte funnits i hans hjärta.
Ett par år sedan gick han förbi mig på gatan utan att stanna till. Som om jag var en annan människa bara som han gick förbi.
Jag skrev inget tillbaka nu på mejlet, jag är fortfarande helt mållös. Har inte kunnat sluta tänka på det.
Jag trodde ärligt att han skulle komma, jag trodde att han hade släppt allt som varit och jag trodde att han skulle vara glad för min skull.