• LB5

Är det någon som väntar med bröllopsresa?

Hej! Vi ska gifta oss i Augusti men skulle vilja åka på bröllopsresa till Alperna och åka snowboard tillsammans. Men det finns ju inte så mycket snö i Augusti... Är det någon som har väntat med att åka, men som känner att det hade varit roligare att åka direkt efter bröllopet (eller veckan efter...)?

• Svar på tråden Är det någon som väntar med bröllopsresa?
  • LirreMagic

Vi kommer att vänta med vår "riktiga" bröllopsresa ganska länge då jag pluggar fram tom juni 2011
    Blir en vecka eller en weekend direkt efter bröllopet och sen en härlig långresa när jag studerat klart

• J D

Vi kommer nog att vänta till vintern då det är skönast att åka bort från rusket. Troligen blir det Maldiverna eller liknande. Vi åker nog på weekend i Europa i sambandet med bröllopet i augusti.

• 090208

Vi kommer fa vanta over ett ar... :'( For min man hade inget pass ett tag, och nu ar det alldeles for kallt och trist i Paris. Det trakiga ar ju att vi fick Paris-biljetterna av vannerna, for dom visste att vi ville aka dit...

• 090208

Men anda, behover man verkligen en "brollops"-resa?? Om manga nu anda reser flera manader efter...

VAD ar egentligen en brollopsresa undrar jag. For oss kommer alla resor (hoppas jag...) vara plutti-nuttiga.

• Tooticki
    090208 skrev 2008-11-13 18:29:22 följande:
    Men anda, behover man verkligen en "brollops"-resa?? Om manga nu anda reser flera manader efter...VAD ar egentligen en brollopsresa undrar jag. For oss kommer alla resor (hoppas jag...) vara plutti-nuttiga.
    Det är lite så vi ser det också. Resa är ett av vårt största intresse och det kommer vi att göra så länge och mycket vi kan. Vi kallar det mest för bröllopsresa för att alla runt omkring oss gärna vill placera den i det "facket".
  • 090208

Jag vill att alla resor vi gor ska vara brollopsresor isf...