• MittiPrickBrud

Skofråga, var hittar jag en sko som är både snygg och bekväm?

Som rubriken lyder:
    Behöver en sko som är bekväm och skön att gå i en hel dag men ändå är snygg och med lagom klack. Jag har problem med ryggen och får ont i mina fötter om jag går i fel skor, men jag älskar snygga skor och tycker de är en viktig detalj i brudklädseln. Vart hittar jag min drömsko, för en inte alltför hög pennings skall tilläggas!

Ös på med tips!
    Tackar!

• Svar på tråden Skofråga, var hittar jag en sko som är både snygg och bekväm?
  • Morfrumatte

Jag köpte av märket Rainbow. Lite slingback, klack, spetsiga därframme men SÅ sköna. Dansade genom hela natten :)

• DanKat

Kolla på en brudklänningsaffär. Provade ett par skor på en sån affär tidigare och jag trodde verkligen knappt att det var sant, dom kändes nästan himmelska att ha på sig! Hade aldrig trott att högklackade skor överhuvudtaget KUNDE vara så otroligt sköna och mjuka för foten! Men då kostade dom 1000kr också förstås...

• 27juni2009

jag tror jag kommer köpa ett par från märket gabor. lånade att par högklackade av min mamma från de märket, o gud va sköna kostar ca 700 skulle jag tippa på. Mne jag ska ha svarta skor så dee kan jag ju använda fler ggr vet att de har i vitt o ivory oxå. det är föresten skinnskor

• Höstbrud-07

Jag köpte ett par brudskor från Nixa med låg klack. Helt oväntat vad sköna de var, jag kände inte av mina fötter på något sätt på hela bröllopsdagen.

• Wånkan

Jag har köpt skor från pernillasbrudbutik.se, är skitnöjd. Köpte modellen som heter Charlotte med ca 6 cm klack. De är billiga, snygga och hur stabila som helst. Lätt ett par dansa hela kvällen skor!!

• MittiPrickBrud

Tack för era svar!
    Så då är det inte omöjligt, skönt att höra!

pernillas brudbutik var jag faktiskt in o kollade på igår. Såg att de hade snygga skor där men vågade inte hoppas på att de även är sköna!

En tusenlapp kan jag nog tänka mig att lägga på ett par bra och sköna skor!

• Ore

Dansskor brukar vara bekväma... Mina skor hade en utsvängd klack, som gjorde dem stadiga trots att höjden på klackarna var typ 6 cm. Ivory-färgat siden matchade klänningen bra, och kan färgas om till annan färg sedan.

• MittiPrickBrud

ore, vart hittade du den skon?

• elsi

Dans/balett affärer Gamla Brogatan i stockholm en tvärgata till Drottningholmsgatan ganske långt ned.
    Eller Rainbow skor, Jag såg några på en brud och fest butik på Karlavägen nej inte Lilly's andra hållet, nästan mitt emot Östa Real Skolan nära Karlaplan

MittiPrickBrud skrev 2008-11-13 15:59:47 följande:
    ore, vart hittade du den skon?
  • MittiPrickBrud

Jag menar elsi!!!

elsi skrev 2008-11-13 16:03:16 följande:
    Dans/balett affärer Gamla Brogatan i stockholm en tvärgata till Drottningholmsgatan ganske långt ned.Eller Rainbow skor, Jag såg några på en brud och fest butik på Karlavägen nej inte Lilly's andra hållet, nästan mitt emot Östa Real Skolan nära Karlaplan
  • elsi

Nu har jag mailat Pernilla's för att höra om man kan se på varorna i verkligheten. Hon har jätte fina skor, är helt förälskade i de spetsiga med Spets och Pärlor. Skulle passa bra till min Princessa på Vift klänning

Svar på tråden Skofråga, var hittar jag en sko som är både snygg och bekväm?