Ni som är gifta hur kändes det den dagen?
Kände ni er som ert vackraste jag på er bröllopsdag? Jag måste säga att jag gjorde det
Kände ni er som ert vackraste jag på er bröllopsdag? Jag måste säga att jag gjorde det
Ja, det gjorde jag definitivt! Och det var en underbar känsla...
Ja, och nar DJ'n spelade 'Isn't she lovely' bara for mig, i slutet av kvallen, sa dansade jag runt som den varsta sjalvsakra partyprinsessan tydligen (enligt nara och kara samt kort som bevisar detta :)) - ensam pa dansgolvet i mitten av en ring bildad av klappande och hejande gaster. Tyvarr kandes det som att dagen o kvallen forsvann pa 3 sekunder!
Ja verkligen! Ja blev supernöjd med håret, sminkningen, klänning och allt trots ösregn hela dagen. Önskar att man fick uppleva det igen. Blev så himla nöjd med bilderna också och e glad att vi valde en heldagsfotografering och inte snålade in på det.
Oh ja! Kände mig som en prinsessa efter att sminkning, frisyren och brudklänningen kom på. Svävade fram, hade fjärilar i magen och jag kände mig så vacker! Vilken känsla...
JA! Förutom när vi pussades för mycket så mitt läppstift kletades ut över halva ansiktet Tur att vår fotograf var duktig på retuschering.
Absolut! Och skulle jag någon gång ha tvekat (vilket jag inte gjorde) så hade jag en hel beundrarskara i form av makens manliga vänner som mer än gärna talade om hur vacker jag var Ja det gjorde ju maken också förstås
nja..dagen kändes overklig men tyvärr så upptäckte jag på bröllopsdagen att klänningen var för vid under armarna..håret var en kompromiss..men jag kände mig fin
Ja det var en helt obeskrivlig känsla att skrida runt som dagens Prins och Prinsessa!Kunde inte ha känt mig vackrare!Kände mig fin ända inifrån och oerhört lycklig!Min man var skitsnygg oxå,vi bara beundrade varandra den Dagen..
Fick massor av komplimanger för såväl,hår,smink och klänning..Men även de lite mer ehh..vågade bilderna från möhippan som givetvis skickades runt bland gästerna..:-P
Ja det ska man verkligen inte glömma att säga till sin man, att han också var fin för det var han, finast i världen
Åhhhh jaaaaaa
Man kände sej såååå vacker, känns helt overkligt nu när man ser bilderna på sej själv, förstår inte att det är vi som var där
instämmer !!!!!!!!!!!!!!!
Verkligen, jag kan inte sluta titta på bilderna. Kan knappt fatta att det är jag
nje.. vackrast kände jag mig inte.. kände mig mest stel.. men det kan ha mest att göra med att jag aldrig sminkar mig och gör mig så fin... Jag är helnöjd med utseendet på korten o såååå...
Ja, det gjorde jag absolut, sen kanske jag inte var det av bildern att dömma men på bröllopsdagen kände jag mig såå fin och min man tyckte iaf att jag var fantastisk och det är ju allt som räknas!
jag har mer njutit nu i efterhand. Vi planerade under väldigt kort tid, var nog lite för stressade även när dagen kom, för att kunna njuta av den. Tom vigseln hade jag knappt ngt minne av efteråt! Men oj oj va jag böla å va fin den var då jag såg videon efteråt!=)
Roligt också att se alla kort från dagen + fr fotografen..va SNYGG man va!!=)
WoW helt minnesvärt att just jag kunde bli så fin som brud vilken dag, kväll & natt (Vi festade natten lång). Som sagt obeskrivligt, måste upplevas, jag skulle vilja gifta mig varje år, så cooolt vare//Lycka till Ni andra som har Ert roliga kvar, jag avundas Er oerhört//Mrs Jonsson
hehe ja det hade vart nåt att gifta sig varje år. om man bara kunde göra planeringen så den sköter sig själv mestadels av tiden så