• T RO

Tokbillig fotograf i Skåne? Hjälp!

Någon som vet en billig fotograf/hobbyfotograf som kan fota oss i april? Vi har bokat en, men vi tycker det är för mkt pengar för oss, och alla tips vi får är dyrare.

Ni som haft tokbilliga fotografer, vem har ni haft?
    Vi kan tänka oss att betala max 3000, och då är det bara en tretimmars session vi tänker oss...

Någon?

• Svar på tråden Tokbillig fotograf i Skåne? Hjälp!
  • Bumlis

Annelie Malmgren. Hon tar runt 3000 för en heldag. Googla hennes namn så hittar du hennes blogg.
    :)

• T RO

Ja, jag har henne lite som alternativ, men letar efter fler att välja mellan Tack ändå!

• T RO

Har du någon hemsida/portfolio? Inboxa mig gärna.

Proshk skrev 2008-11-11 09:39:33 följande:
    Kan lätt ställa upp för 2500. Har dock utbilldat mig som fotograf..
  • 27juni2009

proshk: inboxa gärna mig oxå

• 081103 1

Genom att googla fotograf helsingborg, fotograf lund eller fotograf malmö får man upp en del träffar. En på förstasidan på helsingborgsgooglingen håller 3000 kr precis.

• indefinitely

ring annars och kolla om du har sett någon fotograf som du verkligen gillar. kanske kan hon/han utforma ett paket till dig för 3000? i många paket ingår album, kolla om du kan få bilderna utan album och på så sätt spara in lite.

• indefinitely

ps. här på bröllopstorget finns ju ett företagsregister om du inte redan kollat.

• indefinitely

jag kom på en grej till. alla professionella fotografer sparar filerna i sin backup så även om ni inte har råd med massa bilder nu så kan ni ju alltid efterbeställa. perfekt att önska sig i julklapp eller ge bort till sin make/maka som 1-årig-bröllopspresent!

• T RO

Ja, precis, jag är inte så sugen på att betla för "prylarna" jag vill bara ha bilderna och deras tid liksom

indefinitely skrev 2008-11-11 13:39:12 följande:
    ring annars och kolla om du har sett någon fotograf som du verkligen gillar. kanske kan hon/han utforma ett paket till dig för 3000? i många paket ingår album, kolla om du kan få bilderna utan album och på så sätt spara in lite.
  • A och I

Jag söker också efter fotograf i Skåne!

Här är några som jag har på min lista hittills:
    Precious people i Åhus
    Sandra Werud Kristianstad
    Johan Lindvall Kristianstad
    Fotograf Fredrik i Kristianstad
    wedd.se
    fotograf-berg.se

Jag är dock inte så långt i planeringsstadiet att jag kollat deras kostnader, men listan kanske kan vara en hjälp för dig i alla fall...

• T RO

Tack för tipsen!

A och I skrev 2008-11-11 13:46:30 följande:

Jag söker också efter fotograf i Skåne!Här är några som jag har på min lista hittills:Precious people i ÅhusSandra Werud KristianstadJohan Lindvall KristianstadFotograf Fredrik i Kristianstadwedd.sefotograf-berg.seJag är dock inte så långt i planeringsstadiet att jag kollat deras kostnader, men listan kanske kan vara en hjälp för dig i alla fall...
    Åh, vad svårt det är, många fotografer har ju färdiga paket med en massa pjafs i, kommer inte orka förhandla bort en massa så att det passar oss liksom.
  • lillabruden

är på samma 'problem' här så att säga....letar också efter en billig fotograf och har nu spenderat 3timmar på modellbilder.se och letat fotograf!
    Ett bra tips från mig

Svar på tråden Tokbillig fotograf i Skåne? Hjälp!