• daca

Secret Box

Hej,

Jag söker med ljus och lykta efter en bra fotograf i Göteborgsområdet som kan göra en Secret Box. Helst ska det finnas tillgång till retuschering och styling så det ser ut som riktigt bra modellbilder.
    Snälla någon som vet - hjälp mig hitta detta!!!

• Svar på tråden Secret Box
  • OnceUpAnTime

Det finns väldigt många trådar om morgongåva här, sök i tidigare trådar eller företagsregistret.
    En göteborgstråd låg nyligen under "Tips & Ideer"

• lillesessan

Jenny blad. Super skön tjej och fina bilder...Lite dyrare men bra

• Stjärnblomma

Gjorde min hos Jenny Blad. Jag är 40+ och ingen fotomodell precis, ändå fick hon till bilderna så jag ser riktigt snygg ut om jag får säga det själv. Absolut ett roligt minne för livet.

• daca

Tack alla snälla där ute!!! .Är det någon som har några fina bilder man kan få se som Jenny Blad har gjort?

• Stjärnblomma
    daca skrev 2008-11-12 18:22:33 följande:
    Tack alla snälla där ute!!! .Är det någon som har några fina bilder man kan få se som Jenny Blad har gjort?
    Nu kanske jag är lite väl oblyg som berättar det så här *rodnar* men några av mina bilder finns med på hennes blogg.
    fotografjennyblad.blogspot.com/2008/07/vackra-catarina.html
  • Fröken Strössel

Vackra bilder!

• Comfortably numb

vi har Jenny Blad som bröllopsfotograf! superduktig och trevlig! tror det är väl värt pengarna!

• stellajsj

Åh vad fina bilder! Dom är grymt snygga !! Funderar på att gå dit.

Stjärnblomma skrev 2008-11-12 20:47:10 följande:
    Nu kanske jag är lite väl oblyg som berättar det så här *rodnar* men några av mina bilder finns med på hennes blogg.fotografjennyblad.blogspot.com/2008/07/vackra...
  • daca

Jättfina bilder. Tack för tipset!

Svar på tråden Secret Box