• DarkBrideInWhite

Tips fotograf Ångermanland/Höga Kusten

Är på jakt efter bröllopsfotografer kring Höga Kusten/ Ångermanland för bröllop i augusti 2009. Har sökt på google men får knappt några träffar alls. Någon som kan hjälpa mig? Tack på förhand!

• Svar på tråden Tips fotograf Ångermanland/Höga Kusten
  • Noxire

Sök på www.Lillagula.nu. Jag sökte där och hittade flera. Men den vi ville ha och fick hade råkat dubbelboka. Har letat vidare och har krokar ute. Får se vem av dom som nappar.
    Lycka till

DarkBrideInWhite skrev 2008-11-07 23:16:08 följande:
    Är på jakt efter bröllopsfotografer kring Höga Kusten/ Ångermanland för bröllop i augusti 2009. Har sökt på google men får knappt några träffar alls. Någon som kan hjälpa mig? Tack på förhand!
  • puppis

Hej!

Jag tror att Laila Sandström i Domsjö, ska vara bra. Henne har vi bokat preliminärt.

• DarkBrideInWhite

Tack för tipsen! Har sökt på ordet "fotograf" på www.lillagula.nu men måste tyvärr säga att av de få 6 stycken träffar jag fick så var det bara en fotograf som passade mig i smaken. Dvs fotografens bröllopsbilder som fanns upplagda var den stil som jag vill att mina foton ska vara på. Det var Laila Sandström jag fastnade för. Tyvärr har hon inte möjlighet att ställa upp på vår dag. Nu undrar jag om någon kan tipsa mig om någon annan fotograf??? Det kan väl inte stämma att det bara finns 6 fotografer i delen "Höga Kusten/Ångermanland" att välja på. Hjälp!!!

• Mumriks blivande fru

Vi har bokat Fredrik Åström, men jag tror inte han tar på sig bröllop på sommaren. Han verka i alla fall väldigt bra

Jonas Forsberg är också frilansare...

• DarkBrideInWhite

Jag har försökt hitta information om Jonas Forsberg på nätet men får inte fram något. Har Fredrik Åström någon hemsida? Vart hittar jag kontaktuppgifter till dessa fotografer?

• Mumriks blivande fru

Kolla på ÖAs hemsida. Därunder står det alltid vem som tagit bilderna. Tror att jonas har typ jfk.se eller något liknande.

Svar på tråden Tips fotograf Ångermanland/Höga Kusten