• GrisRosa

    Hur tycker du vädret är i september?

    Kallt eller varmt? kjol eller byxor? sol eller regn?
    ????????????????????
    tja, som rubriken lyder; Vad har du för uppfattning om septembervädret?!?

    (funderar nämligen på vigsel i sthlm:s skärgård den 19/9 mitt på dagen med en kortare mottagning i lada efteråt. Men vill ju inte att gästerna ska frysa... )

  • Svar på tråden Hur tycker du vädret är i september?
  • Freckles

    De e så olika från år till år. Jag var helt säker på att det skulle vara varmt och skönt när vi gifte oss i år den 6/9, men det regnade hela dagen och vi kunde inte sitta ute då det var för kallt. Två år tidigare var vi på bröllop den 4/9 och då satt vi ute och dansade på altanen till kl.03.00 på natten i kort klänning utan att frysa. Så tyvärr är det väldigt svårt att säga. Tror tyvärr att det kan vara för kallt den 19/9 om inte ladan är bonad. Vi valde mellan en lada och en stuga den 6/9 och de ville nästan inte hyra ut ladan till oss då för kylan. Vi dekorerade med fina höstlöv på vår bröllopsfest 4/10, så hösten är ju runt knuten där i slutet av september.

    Hoppas jag inte har förstört din dröm om ett sommarbröllop nu?!

  • MyochErlend

    i år var ju september kanon...
    jag bra kryssar fingrarna och hoppas på en liknande september nästa år..
    jag var på ett bröllop i sthlm 20 sept i år...då vädret var helt fantastiskt!!!!

    Så det hoppas vi på :D

  • GrisRosa

    tack för era svar!
    Vi har ju inte helt bestämt oss än så det aknske lutar lite åt augusti ändå.. Fast jag vet inte. Min bror hade ju utomhus vigsel i februari så halva vår gäst-skara kanske är lite härdad iallafall

Svar på tråden Hur tycker du vädret är i september?