M2B´s morgongåva
Hallå alla brudar! Vad ger ni er blivande man i morgongåva?
Hallå alla brudar! Vad ger ni er blivande man i morgongåva?
Manschettknappar. Letade länge och hittade till slut de perfekta i guld. Passar bra som gåva om blivande maken ofta har kostym osv. Fin, personlig gravering på baksidan.
På min möhippa var det secret box fotografering , så det albumet fick han (men det var ju egentligen inte från mig) så jag beställde även en dörrskylt med vårt gemensamma efternamn. Mer som en symbol för vårt nya gemensamma liv på www.dorrskylten.se
Vad är secret box fotografering?
Han får SB
Tack alla för era svar, ni är för gulliga. Själv har jag nu varit gift i lite drygt 2 veckor, livet är underbart.
080101 Secret Box är foton på bruden i sexiga underkläder om jag förstått saken rätt. Min man fick en sedelhållare och ska få foton på mig i efterhand. Blir inte bara i underkläder, trivs inte riktigt i den posén.
Armbandsklocka, han ville själv ha något att bevara som minne, inte något som "försvinner".
Själv skulle jag bli glad för en upplevesle. Finns ju ett gäng företag som håller på med sånt.
Kolla tex www.greatdays.se, där kanske du kan hitta nåt?
Jag funderar på att ge honom whiskyprovning inkl hotell.
Eller så dyker det upp nåt bättre förslag som jag inte har tänkt på tidigare.
Få se hur det blir till sist...
min make fick en Certina-klocka
Jag funderar på ett par manchettknappar av finare mdoell då han använder det rätt ofta. Får se.
Whiskeyprovning det skulle min man uppskatta.