Min pappa bor i ett annat land, mina svärföräldrar (sambons mamma och hans styvfar, men som vi betraktar som hans far och vår sons farfar) bor ett par timmars bilresor bort, och min mamma bor här i stockholm, så de träffas inte alltför ofta men ett par gånger per år brukar det bli, Vi brukar äta middag tillsammans, fira jul ihop osv.
Ingen av mina föräldrar har dock aldrig träffat sambons biologiska pappa trots att vi har varit ett par i 10 år, men det är inte så konstigt för vi ser knappt till honom själva, När han var här en gång (han har bara varit i vårt hus som vi har bott i i snart två år en gång), så frågade min fyraåring vem han var och vad han hette.
En gång för flera år sedan så meddelade han att han skulle komma och hälsa på och stanna över helgen. Sambon och jag var helt övertygade om att han skulle meddela oss att han hade cancer eller nått för det har aldrig hänt att han har hälsat på min sambo över en hel helg förr.
Vi har bjudit han och hans senaste fru på vårt bröllop men de har inte hört av sig och vi får väl se om de gör det.
Jaja, nog om honom.