• Jennifer30

Blomsterbutik i sthlm!!!

Jag kan verkligen rekommendera Tellus blommor vid svandammsparken, midsommarkransen. Det tog ett tag för mig att bestämma mig om jag ville göra buketten själv el köpa den och nu så när jag gick till tellus blommor, ångrar jag inte mig. Det var den finaste bukett jag sett, dessutom hjälpte floristen oss med att inreda kyrkan med lite blommor samt festen efteråt. Vi hade inte så mycket pengar men hon sa att vi skulle säga hur mycket vi ville lägga ut sen skulle hon göra därefter, vi fick tom mer blommor än vad vi betalade för. Väldigt kreativt och personligt ställe där man kände sig hemma. Butiken är jätteliten men mysig och gammaldags känsla, man ser inga sådana butiker idag i sthlm känns det som. Jag fick tipset av en vännina som gjort sin bukett hos henne och jag är jättenöjd. I midsommarkransen är hon känd och hennes butik stack verkligen ut på sin lilla hörnplats.För mig är blommor viktigt även om man inte vill lägga ner massa pengar på det och det är viktigt att det blir bra. rekommenderas varmt!

• Svar på tråden Blomsterbutik i sthlm!!!
  • linmar

Låter hur bra som helst! Vad betalade ni för allt?

• Jennifer30

det beror på hur mycket blommor man har i lokalen, jag tycker att det räcker med murgröna i kyrkan sen arrangemang på borden på festen, och till sist tärnbukett, brudbukett och till brudgummen. tex brudkbuketten kunde man få från 800 kr och uppåt vilket är väldigt billigt för det arbete som hon lägger ner. min kostade 1500 kr och var jättefin och stor. det finns dom som lägger ner 30000 kr på bara blommor allt beror på ens budget. På tellus sa hon att hon kunde fixa för det vi hade tänkt lägga ut vare sig det var 2000 kr el 20 0000 kr och det kändes bra.

Svar på tråden Blomsterbutik i sthlm!!!