• nossan

Vi som blev fruar oktober månad!

Nu har vi blitt Fruar, det har varit kul att diskutera med er och hoppas att vi kan fortsätta att diskutera på denna tråd!

Jag själv gifte mig 18 oktober som även va min födelsedag.
    Det va den bästa dagen i hela mitt liv förutom när jag fick min son.
    Trodde aldrig att jag skule bli så nervös som jag blev, va cool lugn ända tills jag hörde kyrk klockorna börja ringa, då började jag darra och hyperventilera.
    Min man fick påminna mig ett par gånger när vi gick ner för gången att andas..*s*
    väl framme framför prästen började jag svaja och kände att snart svimmar jag, men jag stod pall och klara av att genomgå vigseln utan andra problem, tror ingen såg förutom min man att jag inte va långt från att trilla..*s*....koncentrerade mig på prästen och hans ord och då gick det bättre=)

Vore skoj om ni fortsätter här i denna tråd alla nya fruar=)

• Svar på tråden Vi som blev fruar oktober månad!
  • snaily

Dubbelt grattis i efterskott nossan! Känner igen mig i din berättelse, jag var också sjukt nervös när vi gick in i kyrkan den 11 oktober! Men allt gick ju hur bra som helst: det regnade hela förmiddagen men när det var dags för fotografering sprack det upp och blev lite sol. Min frisyr blev jättebra och buketten var underbar. Vi hade världens bästa toastmadame som fixat champagne och choklad till oss i bilen på väg till festlokalen och väl på festen hade hon totalkoll på allt och fixat med egenskrivna sånger och en massa roliga överraskningar. Maten var såå god, vinerna också, för att inte tala om tårtan! Vi är såå nöjda med vår dag, det enda minustecknet är att den gick alldeles för snabbt förbi.

• Nueddax

Grattis till er bägge. Blev själv fru i fredags (24:e oktober), å det känns underbart. Dagen var verkligen lyckad, men gick alldeles för fort...

• nossan

Håller med dig snaily att dagen gick fort. Förberedelserna med hår å smink tyckte man oxå gick snabbt helt plötsligt stod man där å mötte mannen vid kyrkan.
    Igår fick jag brev från vägverket där det stod Berglund Pia. Äntligen är jag nu Fru Berglund även på papper=)
    Så nu ska alla kort fixas till det nya namnet, och gisses va svårt det är när man ska göra det nya namnteckningen, är jue van med mitt flicknamn=) Min man skratta åt mig när vi va till mac donalds igår och jag skulle skriva namnteckningen, jag bara stanna upp och funderade på vad jag skulle skriva...haha.
    Va för några dagar sen och titta på våra bilder hos fotografen, skulle kunna ha valt nästan alla bilder från han men till slut lyckades vi enas om dom 8 bästa=)....va fina dom va, kunde knappt förstå att det va jag och min man på dessa bilder=).
    Vart blandat, tradionella med lite roligare bilder=)...
    Ne nu ska jag fortsätta flyttstäda och packa det sista här hemma...hua...torsdag flyttar vi, sen får jag smällta allt efter bröllopet=)

• VivviM

Halloj tjejer och grattis i efterskott!!!

Blev själv fru i lördags. Håller med om att dagen gick såååå fort. Blev i a f världens bästa bröllop och vi är så nöjda men nu känns det lite tomt. Man har ju gått och väntat på den där dagen så länge och nu är det över. Kan inte slita mig härifrån heller

Svar på tråden Vi som blev fruar oktober månad!