• MulleNuh

Är jag knäpp?

Ni som pratat med mig eller sett mig i trådar, tycker ni jag är knäpp??

• Svar på tråden Är jag knäpp?
  • ingenjörsbruden
    MulleNuh skrev 2008-10-27 17:10:02 följande:
    haha ja det är grymt kul!! Min sambo tror inte sina öron när jag sätter igång här hemma!!Ååå appropå ingenting! Jag hade världens äckligaste dröm i natt!! Den tanken har förföljt mig hela dagen!!
    Jag med!! Handlade din osså om giftiga tusenfotingar som din pappa hade?! *asg*
  • MulleNuh

Nej!! Jag tappade min ena framtand, och ist så växte det upp en ostekt baconbit som tand!!

ingenjörsbruden skrev 2008-10-27 17:11:19 följande:
    Jag med!! Handlade din osså om giftiga tusenfotingar som din pappa hade?! *asg*
  • Aleta
    MulleNuh skrev 2008-10-27 17:10:02 följande:
    haha ja det är grymt kul!! Min sambo tror inte sina öron när jag sätter igång här hemma!!Ååå appropå ingenting! Jag hade världens äckligaste dröm i natt!! Den tanken har förföljt mig hela dagen!!
    Inget vi vill höra antar jag?

Bra, för nu kom jag ihåg att jag drömde ett synopsis till ett Kalle Anka äventyr. Bäst jag skriver ner det, jag kanske har en ny karriär på gång?
  • ingenjörsbruden
    MulleNuh skrev 2008-10-27 17:12:25 följande:
    Nej!! Jag tappade min ena framtand, och ist så växte det upp en ostekt baconbit som tand!!
    *asg* vet du mullenuh....drömmer man om att man tappar tänder så är det hjärnan som försöker påpeka att käften har glappat för mkt ngn gång.... *hahahahaha*
    Jag har själv tappat tänder i drömmar o det stämmer väldigt bra på mig!! *asg*

Altea: Låter som en riktigt rolig karriär!!
  • MulleNuh

är det så?!? haha.. Jaa kanske.. Ja inte hoppas jag det är en sanndröm iaf!

ingenjörsbruden skrev 2008-10-27 17:15:40 följande:
    *asg* vet du mullenuh....drömmer man om att man tappar tänder så är det hjärnan som försöker påpeka att käften har glappat för mkt ngn gång.... *hahahahaha* Jag har själv tappat tänder i drömmar o det stämmer väldigt bra på mig!! *asg*Altea: Låter som en riktigt rolig karriär!!
  • ingenjörsbruden
    MulleNuh skrev 2008-10-27 17:20:26 följande:
    är det så?!? haha.. Jaa kanske.. Ja inte hoppas jag det är en sanndröm iaf!
    Japp! Men jag är lite osäker på baconbitens betydelse......*hmmm*
  • Troll1

Hade jag tappat lika många tänder som jag har drömt om det, hade jag varit mer än tandlös vid det här laget. Skulle fått gå med majskorn nerkörda där tänderna suttit.

Det är en stressrelaterad dröm har jag förstått. (?)

• MulleNuh

haha.. Ja jag vet inte,, Och jag FATTAR inte att jag ens ska äta bacon till middag idag! Är det inte märkligt att jag valde just det??

• ingenjörsbruden
    MulleNuh skrev 2008-10-27 17:24:53 följande:
    haha.. Ja jag vet inte,, Och jag FATTAR inte att jag ens ska äta bacon till middag idag! Är det inte märkligt att jag valde just det??
    Lite.... *asg*
    Kanske du undermedvetet är sugen på bacon?!
  • MulleNuh

Eller så fick vi nu beviset på att jag ÄR knäpp!!

ingenjörsbruden skrev 2008-10-27 17:26:39 följande:
    Lite.... *asg* Kanske du undermedvetet är sugen på bacon?!
  • ingenjörsbruden
    MulleNuh skrev 2008-10-27 17:30:01 följande:
    Eller så fick vi nu beviset på att jag ÄR knäpp!!
    Jaaa så är det ju!!

*Lite knasiga o trasiga, vi sjunger vår refräng....tralallala*
Svar på tråden Är jag knäpp?