• Hemligt i New York

    Bilder från vår dag i NY!

    Den 1:a oktober gifte jag mig med min älskade! Text och bilder om vår stora dag och resten av vår bröllopsresa finns på vår hemsida:

    web.comhem.se/newyork081001/

    Jag har också lagt upp lite av fotografens bilder i bildgalleriet

  • Svar på tråden Bilder från vår dag i NY!
  • dfk

    Åh jössenamn vilka jättefina bilder!
    Ett stort grattis, vad kul att se lite mer "spontana" bilder.

  • Aleta

    Grattis!
    Vad fina ni var och vilka fantastiska bilder!

    Lite nyfiken:
    Hur lång tid tog fotograferingen?
    Hade ni med er en fotograf till NY?

  • Fröken Strössel

    Vilka underbara bilder! Och oj vilken fin klänning du hade :)

  • Hemligt i New York

    Tack så jättemycket! Vi har aldrig känt oss så fina! Vi var ute efter mer spontana bilder och känslan i NY så vi blev skitnöjda med bilderna

    Aleta: Vi anlitade en fotograf på plats och vi valde Mikael Skoglund eftersom han är svensk (tänkte att det var mindre risk för missförstånd då) och vi tyckte om hans bilder mest. Vi fotade oss i ca 3 timmat med honom, det ingick i hans "stardardpaket", om man ville fotas längre så kunde man betala per timme.

  • Kärlek08

    Shit shit shit vilken superhäftigmegacool klänning!!! en sådan vill jag ha!!! Var har du köpt den? Och ni är fantastiskt snygga båda två, det var en riktigt, riktigt duktig fotograf ni hade! GRATTIS!

  • Hemligt i New York

    Tack! =) Kjol, underkjol och korsett är inköpta på www.fairygothmother.co.uk/ Korsetten är dock bara en vanlig basic Vollers, är nog billigare att köpa från något annat ställe, (de hade rea när jag köpte den där). Bandet över axlarna hjälpte min mor att sy, en stomme av tjockare fodertyg o glansig stretchtrikå över som jag bara band fast i korsetten på undersidan.

  • Luucie

    Blir jätteavis!!!Vad underbart vackert. Jag älskar NYC!!!!!!!!!!!

  • lillabruden

    har en kommentar om bilderna 'Love is in the air'

    SÅÅ fina!! Grattis!!

Svar på tråden Bilder från vår dag i NY!