Vad kul det var!
Igår tog vi trash the dress-bilder. Var jättekul! Vi var på en gammal bilkyrkogård/bilskrot.
Åhhh, vad jag ser fram emot bilderna!
Är det någon mer som tagit "trash-bilder"?
Igår tog vi trash the dress-bilder. Var jättekul! Vi var på en gammal bilkyrkogård/bilskrot.
Åhhh, vad jag ser fram emot bilderna!
Är det någon mer som tagit "trash-bilder"?
Vad kul!! Det vill jag också göra! Vad hade ni för fotograf??
Vi hade M-studio från Växjö. Hon är jättebra att ha och göra med och är jätteduktig.
Vad innebär det egentligen? Kan lista ur lite utan ordet.
åh vad skoj..du måste visa bilder sen.
Trash the dress är inte så brutalt som det låter utan innebär att man tar roliga bilder när man är uppklädd i bröllopsklänningen. Dvs, bilder som man inte kunde ta på bröllopsdagen för att man var rädd för att smutsa ner klänningen. Det kan vara på lite mer annorlunda platser eller i t.ex. vattnet.
Först var jag på Make up store och de gjorde vid både smink och hår. Vilken prisskillnad det är när man inte gifter sig! Betalade över 2000 kr för smink och hår när vi gifte oss förra månaden och nu kostade det 700 kr för allt. (Gjorde dock inte håret på Make up store när vi gifte oss) =)
Vi var på en bilkyrkogård och tog bilder framför en gammal lada och sedan med några av bilarna. Lutade oss mot bilarna, satt i dörröppningen, på motorhuven och ett par pussbilder under slöjan för det missade vi på bröllopsdagen så det var kul att man fick en andra chans. =)
Det var jättekul och man är inte lika spänd som på bröllopsdagen.
Finns många hemsidor om trash the dress t.ex. trashthedress.com/