Vart/hur mycket och med vilka?
Vart åker ni på bröllopsresa och vad betalar ni? (Vi är 4st i vår familj)Vilka har ni bokat med?
Vart åker ni på bröllopsresa och vad betalar ni? (Vi är 4st i vår familj)Vilka har ni bokat med?
Vi (två personer) åkte till USA i 3 veckor och la ut ungefär 50000kr totalt för flyg, bil, bensin, boende, mat, aktiviteter och shopping.
Thailand 2 pers 2 veckor, flyg+frukost 28000 kr, fyrstjärningt plus hotell.
puffa
Hawaii
Curacao, 2 pers, flyg+boende ca 40000
Nu i januari åker vi på rundresa i Thailand i 17 dagar
(Krabi, Similand Island, Phuket och Bangkok)
För resa + olika hotell, allt från 2+ till 5 stjärningt så betalar vi ca 30 000 kr utan fickpengar.
Vi kommer att vara tillsammans med våra bästa vänner(min ena tärna och hennes sambo) den första veckan därnere.
dec-jan åker vi till Thailand, Khao Lak i 3 veckor, inkl frukost på 4 stjärnigt hotell.
Två utflykter med övernattningar och en dykresa (4 dagar helpension på båt runt Similand island) = 55 000 )ex fickpengar)
Bara jag o mannen!
jag och mannen till phuket två veckor.
4* hotell (www.katapalmresort.com/) med delux pool acess room och 'honeymoon dekorationer' blev med flyg ca 14 500 kr för oss båda.
I februari -09 Jag och mannen 3 veckor i Thailand, Phuket,Koh Lanta(m. bröllopsceremoni)och Kho Koh Khao kostnad drygt 37.000 med hyfsat fina hotell, dock ceremonin + fickpengar inte inräknat.Mina söner kommer att vara där nästan samtidigt -dock på egen bekostnad och med egen "rutt", huvudsaken att de närvarar vid ceremonin=)
Vi åkte hela familjen (4 pers) till Grekland, Naxos 2 veckor i juli. Det skulle kostat 25000 men jag fick tag på presentort så vi betalade 20000 istället
Vi hade en underbar semeter