• mirtini86

Snälla kolla mitt galleri och säg vad ni tycker...

Har suttit nu och efter många om och men fått ner antalet monogram från 15 till 7 olika att välja mellan och nu vill m2b inte vara med längre, tycker det är roligare att spela data =)

Så jag hoppas att ni här på BT kan hjälpa mig och säga vilket monogram ni tycker är finast, eller säga vilket ni absolut INTE tycker att jag ska välja!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-23 16:26
    Kom på en fråga till...vilket teckensnitt tycker ni skulle passa bra att ha till dessa monogram? Något som är lätt att läsa och neutralt..

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-23 16:49
    Nyfiken på vilket som är finast - bara initialer eller hela namnen?

• Svar på tråden Snälla kolla mitt galleri och säg vad ni tycker...
  • nni

Monogram 2 och 9 blir det förresten, när man tittar på vad bilderna heter...

• mirtini86

Theka: Det teckensnittet heter Mutlu

Cltsp: Har inte tänk på det där med M&M godisar men där kom du ju på ngt!

• Fenixx

jag tycker det längst upp till höger. nr2 blir det nog.

• MrsPuff

Kan inte just det programmet, men det skulle kunna vara en fin effekt att spegla ena Met så att de är vända mot varandra.

• Dådisån

Jag tycker nr 3 eller nr 6!

• 27juni2009

längstupp ute t höger gillade jag

• Fejs

Monogram4 (alt monogram2) Lite kul att det ser ut som ett upponervänt hjärta i mitten av era initialer

• han och jag

Nummer 3 i ordningen, tycker jag är finast!

• Mia1972

monogram 8 (står så när man har pekaren på bilden iaf) gillade jag.

• Lajsan

Jag tycker nr 1 var finast, tror inte det blir lättare för dej att välja när alla svarar olika här

• september2009bröllop

monogram 8 om ni vill ha namnen och monogram 2 om ni bara ska ha initialerna.. tycker de e finast när månaden står utskriven än förkortad..

Svar på tråden Snälla kolla mitt galleri och säg vad ni tycker...