• Hvidbrud

    Graviditetssymptom?

    Är det naturligt att få körig mage och diarre när man är gravid? HAr precis gått en dag över mensen (kan vara stress) men min mage upför sig almänt otrevligt.

    Någon som vet?

  • Svar på tråden Graviditetssymptom?
  • Meiia

    Kanske ska ta ett graviditets test för att vara på den säkra sidan?...

  • Brudens mamma

    Du kan så klart vara gravid, men det är inte ett symptom på graviditet om du har diarre'.

  • MSW

    Tycker att även magen låter som ett tecken på stress, men ta ett test så slipper du fundera sedan!

  • JBB

    Det lättaste är att ta ett graviditets test, magproblemet låter som stress. Men visst du kan vara gravid oavsett.

  • Hösten2009

    det är precis så jag varit under mina graviditeter...! (jag har 2 barn)
    diarre hela graviditeterna från dag 1 och uppspänd/gasig mage och framför allt grym trötthet upp till v12 och yrsel och känsla av att vara kraftlös i armarna.

  • Vill nu

    Jag var jätteorolig i magen i början, men det är ju ett ganska allmänt symptom, så säkrast är nog att ta ett test!

  • blivandefrularsed

    Vad lessamt, hur mår du? Beklagar och sänder en tanke till er.

  • Hvidbrud

    Lite ont i magen och tårarna på randen hela tiden... Ville verkligen ha den bebisen. Men vi får upp på hästen igen. Det är kul i alla fall...

    Var ju bara 5+3, så det är ju vanligt, 20%, att det blir missfall. Men det var mitt första och det hjälper ju inte att det är normalt. Men om den inte var frisk, så är det ju bättre så här...

    Tack för tankarna det värmer!

Svar på tråden Graviditetssymptom?