• Fejs

Stora tomtebloss sk partybloss - vart köpa?!

Hej!
    Någon som vet vart man kan köpa stora tomtebloss (längre brinntid) någonstans?!

• Svar på tråden Stora tomtebloss sk partybloss - vart köpa?!
  • Igia

Är det sånna man sätter i typ mat? Sånna kan man iaf köpa i vanliga affärer typ coop och ica.

• anja1661

nä det e väl vanliga tomtebloss fast långa du vill ha?? när gifter ni er? dessa säljs väl där man köper nyårsraketerna väl??

• anja1661

aa såg nu att du gifter dig INNAN nyår...hmm...då vet jag inte..

• Novemberbröllop08

Vill oxå veta

• Igia

sök på långa tomtebloss på deras sida iaf.

Fattar inte varför det kommer en massa vampyrtänder i min länk...

• JPerlestam

Letar också efter långa tomtebloss!!!

• JPerlestam

Nu fungerade länken, men usch vad dyra de var. Behöver ju 80 st, får nog bli vanliga ljus istället!

• Fejs

vart köper man fyrverkerier då?

• passionsblomman

Här i stockholmstrakten finns iaf flera butiker som särskilt har det. Sedan vid nyår, då laddar de ju upp med stånd överallt, tex vid ingången till varuhus osv. Där brukar ligga sådana på disken. Finns en butik vid Lindhagsplan vat jag. Hitta.se?

• lillesessan

Sådana köpte jag på gekås :D BILLIGT

• Fejs

Jag har gett upp, 5 st för typ 50 kr har jag hittat, inte värtd et, fick bli tomtebloss istället, vi får skynda oss ut istället =) blev mycket billigare 20 st för 5 kr, totalt 120 kr då...

• Soon to be Mrs P

Jag har hittat flera ställen på nätet, googla fyrverkerier och leta runt efter långa tomtebloss, kan även heta "sparklers"!

Såg precis att ni redan gift er (grattis!) men det kanske kan hjälpa någon annan?

• Fejs

Kan säga att det räckte jättebra med vanliga tomtebloss! =)

• Sofiiiz

Sökte på partybloss på google och fann massor av sidor som sålde.
    Tänk på att bara vuxna får hålla i dem!

De kostar ca 50 kr för 5 st, brinntid 3-5 min.
    Vanliga tomtebloss brinner ju upp på ca 30 sek -1 min typ?

Svar på tråden Stora tomtebloss sk partybloss - vart köpa?!