• Anonym

    Behöver HJÄLP med förslag till möhippa i Göteborg

    Är det någon som kan hjälpa till med tips och ideer till en möhippa i göteborg. Vi är några kompisar som inte bor i göteborg men den blivande gör det. Vad finns det för roliga och mysiga saker att göra tillsammans.
    Tacksam för alla svar. Det är rättså bråttom! Är anonym för att inte bruden ska veta vem jag är.

  • Svar på tråden Behöver HJÄLP med förslag till möhippa i Göteborg
  • LinasandGbg
    LinasandGbg skrev 2016-07-04 17:33:24 följande:

    Kolla in Kosmos Event i Göteborg, jag anlitade dem för en sångstund med bruden och tjejerna. Rekomenderas!
    www.kosmosevent.se


    edit.. Blev fel i adressen.. :P
  • Luis

    Hej! Det finns bubbelfotboll inne i Nordens största multisportarena I en häftig atmosfär med tillval som restaurang alkoholdrycker och spa med pool och ångbastu! Kolla på www.teamevent.se

  • brud82
    Jag skulle tipsa om att boka nått färdigt paket så man slipper göra all planeringen själv och kan ha roligt bara :D 

    De här activity.se/privat/ har ju mycket och man kan välja om man vill göra pinsammare grejer eller nått lite lugnare, typ lösa en mordgåta eller gå på spökjakt :P  De har också såna där bollar man kryper in i som nån hade lagt upp en bild på här. Såna verkar sjukt kul ju! 

    Sen tänker jag att vill man så kan man ju göra både nått eget (typ kidnappning) och boka en aktivitet, så får man lite av varje utan att stressa ihjäl sig med planeringen och så vet man att allt kommer bli lyckat så man kan slappna av lite också :) 

    Min kompis gifte sig i somras och vi bokade via dom då och blev jätte nöjda. Nu ska en annan kompis gifta sig och vi diskuterar om vi ska göra en favorit i repris eftersom det blev så lyckat förra året :)
  • Fridalusus

    Vi bokade ett stadsuppdrag förra sommaren via Stadsuppdraget (www.stadsuppdraget.se). Sjukt kul måste jag säga. Den aktiviteten som vi körde var rätt vågad, men man kunde själv välja om man vill gå "all-in" och köra våghalsuppdragen eller om man ville spela safe. Man fick oavsett poäng, vi körde dock "all-in" och hade så-jäkla-roligt! 

    Hela upplägget var väldigt genomtänkt och modernt, trots att vi var uppdelade i 2 lag så höll man kontakten hela tiden via chatten i de ipads som varje lag hade. I dessa kom även meddelande och extra-uppdrag upp i realtid från aktivitetsledaren. Vinnande laget fick medaljer och en flaska kylt bubbel, perfekt avslutning om du frågar mig! :)

    Rekommenderas!

  • BraSäkerhet

    Vi bokade in en instruktör som genomförde en rolig brand och HLR-utbildning på en möhippa. Fick springa med brandsläckare, bära varandra, "träna HLR" på bruden osv...mycket uppskattat och samtidigt viktig kunskap. Kolla/kontakta www.brasakerhet.se =)

Svar på tråden Behöver HJÄLP med förslag till möhippa i Göteborg