• Cape
    Äldre 17 Oct 22:10
    1485 visningar
    4 svar
    4
    1485

    Viktväktarna

    Känner att det är dags för en ny tråd för oss som kör Viktväktarna.

    Här kan vi peppa varandra på vägen till målet!

    Själv gifter jag mig i augusti 2009 och känner att jag vill skapa mig lite bättre matvanor samt gå ner några kilo.

  • Svar på tråden Viktväktarna
  • Im yours
    Äldre 18 Oct 21:12
    #1

    Hej Cape! Jag har lagt på mig några extra kilon under sommaren.Ska på mitt 1.a viktväktarmöte, imorgon. Söndagkv. När började du? Vad härligt med en sån här tråd. Kom igen nu tjejer!

  • rosa77
    Äldre 19 Oct 11:01
    #2

    Hej Cape! Jag är oxå en tjej som planerar bröllop 2009, närmare bestämt 25 Juli. Är oxå med i viktväktarna, har ca 10 kg kvar att gå ner till maj 2009. Känner att man ibland behöver lite x-tra peppning... Lycka till!!!
    PS. Väger mig på onsdagkvällar DS.

  • Im yours
    Äldre 20 Oct 15:16
    #3

    Hej! Var på mitt första VV- möte igår, o det kändes jättebra. Fixade ett månadsabonemang. Idag handlade jag med mig halva grönsakssortimentet från ICA. *s. Och så blir det mera vatten!! Hur går det för er?

  • Svanbo­et
    Äldre 15 Dec 09:05
    #4

    Är den här tråden fortfarande aktiv?

    Funderar på att gå till vv efter nyår (liksom många andra). Har en del att bli av med men tycker det är så tråkigt att gå själv. Brukar alltid bli väligt otålig och slarvar redan efter ett par veckor och efter ett par månader brakar allt ihop och jag hoppar av.

Svar på tråden Viktväktarna