• Brud 08

Suck! Vad göra?

Fick precis ett mejl från vår fotograf att han har fått en skada och kan inte fotografera vårt bröllop 15/11.... Jättekul! Det är ju förstås fasligt synd om honom som är skadad. Men jag måste bara få ur mig lite sorg och oro för hur det nu ska bli... Usch, känner mig gråtfärdig!
    Om någon vet en bra fotograf runt Flen tas tips tacksamt emot.

• Svar på tråden Suck! Vad göra?
  • lisen85

var ligger Flen? e rätt kass på geografin

• Villemoa

I Sörmland, inte långt från Katrineholm. Inte heller så långt från Eskilstuna, några mil bort.

• Errko

Som fotograf kanske han har kollegor som är villig och ställer upp i hans ställe! Hör med honom, han måste väl vara angelägen om att göra det bästa för er!

• Sebastiána

Precis. Den ordinarie fotografen måste ha en hel del kontakter som han kan tipsa om!

Errko skrev 2008-10-17 08:54:55 följande:
    Som fotograf kanske han har kollegor som är villig och ställer upp i hans ställe! Hör med honom, han måste väl vara angelägen om att göra det bästa för er!
  • LirreMagic

Om det är en seriös fotograf så ska han kunna ordna back-up till er om han är sjuk, skadad eller liknande.
    Lycka till!

• nossan

vi ska fotograferas av en här i eskilstuna och om du är intresserad kan jag maila dig hans hemsida så får du gå in å kolla, han är ganska ny etablerad så han kanske inte är så jättebokad....bara ett tips

Villemoa skrev 2008-10-16 23:03:17 följande:
    I Sörmland, inte långt från Katrineholm. Inte heller så långt från Eskilstuna, några mil bort.
  • Vitt guld

LirreMagic skrev 2008-10-17 09:37:41 följande:

Om det är en seriös fotograf så ska han kunna ordna back-up till er om han är sjuk, skadad eller liknande.Lycka till!
    "Ska kunna" är att kräva mycket. Klart att han säkert kan tipsa, men att ha 100%-ig backup funkar ju inte.

TS: Jobbig situation. Bor inte direkt i närheten av Flen så jag kan tyvärr inte tipsa om någon. Lycka till!
  • Vitt guld

nossan skrev 2008-10-17 09:41:20 följande:

vi ska fotograferas av en här i eskilstuna och om du är intresserad kan jag maila dig hans hemsida så får du gå in å kolla, han är ganska ny etablerad så han kanske inte är så jättebokad....bara ett tips
    Ligger Eskilstuna nära flen? Jag känner till en fotograf som bor i Eskilstuna iaf som har gjort en del bröllop.
  • PL080802

kolla ozdeleau, superbra och stoclholm är väl inte så långt från eskilstuna?

• nossan

j
    Vitt guld skrev 2008-10-17 12:11:57 följande:

nossan skrev 2008-10-17 09:41:20 följande:
    Ligger Eskilstuna nära flen? Jag känner till en fotograf som bor i Eskilstuna iaf som har gjort en del bröllop.
    eskilstuna är inte långt från flen, kan det ta 30 min med bil ca
  • nossan

stockholm är ca 12 mil mellan eskilstuna-stockholm

PL080802 skrev 2008-10-17 12:26:47 följande:
    kolla ozdeleau, superbra och stoclholm är väl inte så långt från eskilstuna?
  • Brud 08

Tack alla för tips och glada tillrop!
    Vi har frågat vår skadade fotograf och fått ett par tips och håller just på och kollar med dem, men ju fler tips desto bättre

• Vitt guld

nossan skrev 2008-10-17 16:31:46 följande:

Vitt guld skrev 2008-10-17 12:11:57 följande:eskilstuna är inte långt från flen, kan det ta 30 min med bil ca
    Oj... jag blandade nog ihop Enköping med Eskilstuna. Sorry! Jag är urkass på geografi i övriga landet, ska villigt erkännas.
  • lingonskogen

Det finns massor av fotografer i Eskilstuna vet jag, jag praktiserar hos en av dom. Ring runt och kolla om nån kan hjälpa dig med lite kort varsel!

• Brud 08

Tack för hjälpen, men vi har precis hittat och bokat en ny fotograf som känns bra.

lingonskogen skrev 2008-10-25 13:29:54 följande:
    Det finns massor av fotografer i Eskilstuna vet jag, jag praktiserar hos en av dom. Ring runt och kolla om nån kan hjälpa dig med lite kort varsel!
Svar på tråden Suck! Vad göra?