• kanskebröllop09

wwwwwweeeeeeiiiiii

Wwwwwweeeeeeeeiiiiiiiii nu är kyrka och prästen bokad tjooooooohooooooooo så den 8/8-09 kl 15:00 blir vi man och fru hihihihihi är så glaaad... jahapp nu är det bara allt annat oxå shiiit hihihihi

ville bara skrika av mig lite hihihi

kram på allihopa!!!

• Svar på tråden wwwwwweeeeeeiiiiii
  • kanskebröllop09

Hihihi ja känns så kul.. visserligen är det superlångt till augusti nästa år men va fan skönt endå att det är klart... hihi

• Miss Biii

ja, och kunna börja planera ordentligt, långt kvar, men tiden kommer nog gå fort ska du se. Njut av tiden innan nu oxå... :)) Klart du ska vara glad, skrik på bara!!!

• Fenixx

det är så stort när man fått klart med dag och tid så.

• kanskebröllop09

jaaa hihi kan inte sluta le hihi.. men va ska man göra nu.. är det lokal o det som ska planeras nu... eller hihi visserligen har jag allt klart i huvudet men haha det ska gå i lås oxå hihi

skönt att en sak är klar iaf hihi

kram på er

• Bröllop 2009

Vi gifter oss på samma dag!! Jag håller på att längta ihjäl mig :) Grattis!!

• madeleine84

grattis! alltid kul att få planera sitt bröllop. vi ska gifta oss den 22:a augusti 09. längtar som bara den =)

• Lajsan

Grattis skön känsla det där, ett tips är att börja planera/handla tidigt så man inte får allt i slutet. Lycka till!

• kanskebröllop09

hahaha ja jag vill börja handla imorgon hihi guuuuuuuuud så spännande... grattis alla blivande 09 brudar nu är det vår tur hihihi

Svar på tråden wwwwwweeeeeeiiiiii