• Goaste

Kuvert och kort i kvist kartong; vart????

Vi vill ha kuvert och kort till inbjudningskort och tackkort, helt kvadratiska. Har kollat cchobby men de ska ha 90 kr i frakt! Känns lite dyrt. Kan man köpa på nått pappersvaruhus eller är det bara för företagskunder?
    Nån som vet vart jag hittar mina kort och kuvert?

• Svar på tråden Kuvert och kort i kvist kartong; vart????
  • lillP

Det brukar finnas i bok-/pappershandeln. Har de inte inne just den färgen kan de säkert beställa. Det gjorde iaf jag åt kunderna när vi inte hade en viss färg/stlk i lager.

• Goaste

Jaha,vad kostar kort+kuvert ca?

• Mrs Baom

Titta på Panduro, de har mycket fina kort å kuvert!!

• MissLovely82

Gallerix har. Har de inte i butiken så kan de beställa hem åt dig. Vet inte priset men de brukar vara mängdrabatt av något slag,beroende på vilken butik man handlar i, vissa har rabatt efter hur mycket du handlar för i kr, andra har ett annat rabattsystem där man går efter hur mycket allt väger.

Brukar ta max en vecka för dem att få hem, oftast tar det bara några dar om de beställer direkt.

• Goaste

MissLovely82 skrev 2008-10-14 15:16:28 följande:

Gallerix har. Har de inte i butiken så kan de beställa hem åt dig. Vet inte priset men de brukar vara mängdrabatt av något slag,beroende på vilken butik man handlar i, vissa har rabatt efter hur mycket du handlar för i kr, andra har ett annat rabattsystem där man går efter hur mycket allt väger.Brukar ta max en vecka för dem att få hem, oftast tar det bara några dar om de beställer direkt.
    Jasså, det visste jag inte. Ska kolla med dem då innan jag kollar mer med CChobby.
  • Heloise

Panduro har iaf kvadratiska kvistkuvert( kollade precis) 24kr för 6 st.

• Heloise

wow tom post det var bra gjort haha.
    Jo glömde skriva de hade även kvist papper på block( konstnärs block) en ide om du vill komma undan lite billigare är ju att köpa ett sånt och sen skära/klippa till i rätt stl( jag har 16x16) jag har gjorde så, fast det var för jag hittade så fint papper som jag vart kär i som inte fanns som färdiga kort.

Svar på tråden Kuvert och kort i kvist kartong; vart????