• fröken sjunfo­rs
    Äldre 12 Oct 20:43
    45195 visningar
    195 svar
    195
    45195

    Brudar i Borås!

    Här kan vi diskutera, tipsa och allmänt prata bröllop i och runt Borås!

  • Svar på tråden Brudar i Borås!
  • Svanbo­et
    Äldre 22 Dec 11:03

    roligt roligt roligt... lycka till!

  • Alla Hjärta­ns Dag
    Äldre 22 Dec 11:06

    Ja det ska bli spännande..;o)))))))))

  • Alla Hjärta­ns Dag
    Äldre 2 Jan 11:05

    God fortsättning där ute i stugorna.
    Jaha..nytt år då ja..och..ja det är i år det smäller..;o))

    September..ska vi fika snart..Har ju inte beställt tårtan än...

    Ha det bra alla.

  • Svanbo­et
    Äldre 2 Jan 17:24

    nytt år... fler med och motgångar i planeringen likväl som i livet. Idag är ingen bra dag för min del men det vänder säkert när semestern är slut och vi återgår till vardagen.

  • Svanbo­et
    Äldre 2 Jan 22:00

    Ja då har jag försökt göra en notering av när det kom snö till Borås för första gången år 2008 och än stirrar det blanka sidor på mig i min bok. Tänk att julens enda vita bestod av rimfrosten på våra läckande fönster och delvis frost på bilen som stod i skuggan. Jag hoppas det blir bättre snart, hoppas på mer snö i jan/feb eller senast mars, fast då har den väl smält redan.

  • septem­ber200­9bröll­op
    Äldre 2 Jan 22:05

    alla hjärtan:

    japp vi kan fika när du har tid...

    jobbar ju som du redan vet varje dag till 5 men de är ledig på tisdag efter som de e röd dag om du kan då.. annars är ju helgerna fria...

    svanboet: du verkar behövas muntas upp lite så en fika kanske inte är helt fel för dig heller

  • Svanbo­et
    Äldre 2 Jan 22:08

    Nej nu blir det inte mycket mer fikat för min del, tack ändå september. Idag är inte min ljusaste dag men det går snart över. Ibland har jag bara sådana dagar.

  • Alla Hjärta­ns Dag
    Äldre 3 Jan 00:55

    September.. Troligen har väl Gullkragen stängt på Tisdag..så det får nog bli en Lördag.. JAg ska kolla i "Filofaxen" när jag kan..;o))

    Hej hopp så länge alla..

    Svanboet...

    Efter regn så kommer sol... Hoppas du snart känner dig bättre....

  • Alla Hjärta­ns Dag
    Äldre 9 Jan 19:52

    Jaha.. Hoppas det går bra för er alla. Ser nu att snart försvinner denna tråden..är väl bara 3 månader.. tråkigt.. Men men vi får starta en ny??


    Här går det framåt med det mesta. Ska ut o kolla kläder till sambon o sonen..se om vi hittar något.
    Klänningen är provad men är nu hos skräddaren för att lägga upp den lite..och jag har gått ner en del i vikt också... Ringen beställdes i Måndags...underkläderna fixade..nja nästan..ska ha ett par stay ups till..;o)) Träffa kocken på Ons.. Beställt buketten och lite extra blommor...Och sen håller vi på o planerar för fullt med värdparet..så vi får med allt..ev..;o))

    HA det gott så länge

  • septem­ber200­9bröll­op
    Äldre 10 Jan 11:27

    Åhhh alla hjärtan nu är de inte lång tid kvar för er.... kul att ni fått ordning på så mycket

  • Alla Hjärta­ns Dag
    Äldre 10 Jan 18:55

    Ja September...nu är det tårtan bla kvar..;o)) Hrm hrm..just nu känns det som tiden till fika inte finns riktigt..men kanske vi kan ta det ändå eller?? JAg måste ju ha en tårta..;o))

  • septem­ber200­9bröll­op
    Äldre 10 Jan 23:09

    Du som känner om du hinner fika de e klart att ni måste ha en tårta men vi kan ju alltid ta en "vanlig" fika om du känner att tiden inte finns till för att hinna få ihop nått före bröllopet

  • Alla Hjärta­ns Dag
    Äldre 12 Jan 18:01

    September...
    Jag var i dag på Gullkragen..och har fått en lapp med olika tårtor...så jag o sambon ska beställa provsmaknings bitar nu så vi vet hur dom kommer att smaka....;o)))

    Trevlig personal o trevligt bemötande..så det kändes bra för mig där iaf.....

  • Megi
    Äldre 12 Jan 20:09

    alla hjärtans dag: lycka till med allt och speciellet på din stora dag...

  • Alla Hjärta­ns Dag
    Äldre 12 Jan 22:18

    Tack Megi..{#lang_emotions_heart}


     


    Ja.. nu jobbas det för högtryck med allt o inget alltså.. Jisses..Säger som Sickan i Jönssonligan.."Tajmad in i minsta detalj..;o))"

    Ha det gott alla..

Svar på tråden Brudar i Borås!