• 2time

Skor med snörning runt benet

Är den någon som vet vad man kan hitta skor som man snörar runt benen som balletskor? Jag ska ha kort klänning så det vore roligt att ha något roligt på benen och strumbyxor blir det inte tal om i värmen.

• Svar på tråden Skor med snörning runt benet
  • 2time

Tack, de var fina men lite för "tjusiga" för mig. Vi ska gifta oss utomhus så det ska vara lite rejälare skor. De behöver inte vara vita. Gärna rejäl klack eller kilklack. Bruna hade varit fint, eller med band som går att byta så man kan matcha skorna med klänningen som ev. kommer ha olivgröna band.

• valkyriana

Hade Garamaj- carrie- Älskar de skorna!!

• mammahjärtat

Åh, vad kostade dem? Ska köpa är det tänkt =)

• Frida 78

Snälla kan vi försöka vi väcka liv i detta ämne igen!!

Jag vill oxå ha skor med snörning, har tittat på Garamaj- carrie. Men det blir för hög klack för mig. Finns det någon som har mer förslag på liknande skor???

• Gura

Jag säljer mina "Carrie" för 700 kronor använda en gång om någon är intresserad. KOlla under "köp och sälj" Storlek 38. De är helt underbara!

• Frida 78

Hej "Gura"

Jag såg din annons, tyvärr fel storlek. Hade du några problem med att banden åkte ner när du hade dem??

• Gura

Hej,

Nej jag hade inga sådana problem, men jag knöt ganska hårt faktiskt, just för att det inte skulle hända.

• 2time

Kul att någon hittat denna gamla tråd. Jag puffar lite på den.

Svar på tråden Skor med snörning runt benet