• nilo7780

    Tips på transport?

    Jag och sambon ska gifta oss i maj och har lite svårt att hitta någon bra transport. Vi vill gärna ha en bil modell äldre, med en lite lyxig känsla (eller vad man ska säga). Det får inte vara en bil av amerikanartyp... Finns det någon som vet någon i trakterna kring Värnamo som hyr ut bilar?
    Vore jättetacksam för lite hjälp... Vill helst inte behöva använda vår egen bil...

  • Svar på tråden Tips på transport?
  • nilo7780

    *puffar lite*

    Finns det ingen alls som har några tips överhuvudtaget? Hur gör ni andra med transport?

  • socker86

    Vi bor i Skaraborg (nära Skövde) och åker i våran egen supersportbil BMW 850 Ci-96 grönmetallic. Vi ställer gärna upp för andra men man vill ju inte åka massor av mil så direkt, om du förstår?
    Värnamo ligger väl mitt i småland om jag minns rätt? Rätt så långt för oss och våran bil stämde kanske inte med dina önskemål...

    Antingen kan ni ju annonsera i lokaltidningen om förare med fin bil som stämmer överrens med dina önskemål eller också kan ni gå in på någon av dessa sidor. Uthyrare? Ja, men alla varirerar i priset. Ni kanske hittar något där som passar er?

    www.exclusiveautorentals.nu/sok.htm
    katalogen.kthnoc.se/kat/business/corporations/cars_and_motor_vehicles/cars/car_rental
    www.festfixarna.com/bilar/uthyres/

    Lycka till!

  • Macecrush

    Kolla på www.bfm.nu Finns ganska många bilar i växjö där så det lär det ju göra i värnamo också. Lycka till!

  • valkyriana

    Beror på hur långt man ska åka Efter 10 minuter är nog den där romantiska känslan borta. Särskilt med ett gött östregn över en...


    Humlanhubbe skrev 2008-10-05 21:42:08 följande:
    Ta flakmoppe annars,superromantiskt o kul!
  • nilo7780

    Tack så hemskt mycket för tipsen! :)

    Hehe, flakmoppe har jag inte tänkt på förut... Tror vi ska lite för långt tyvärr, men annars låter det ju riktigt roligt, och ganska oväntat... :)

  • Humlanhubbe

    Hehe hoho..jo så sant =)Vi hade dock solsken o vinden i håret plus ca 7 minuters 'resväg'


    valkyriana skrev 2008-10-05 22:02:18 följande:
    Beror på hur långt man ska åka Efter 10 minuter är nog den där romantiska känslan borta. Särskilt med ett gött östregn över en...
  • JohanoBea

    om man inte har så långt så vore det kul med tandemskidor...

Svar på tråden Tips på transport?