Bröllop 4 juli 2009
Tjenare " Brudar "
Jag ska gifta mig den 4 juli nästa år.. Är det någon mer som ska det? Häls. Sara
Tjenare " Brudar "
Jag ska gifta mig den 4 juli nästa år.. Är det någon mer som ska det? Häls. Sara
Bokade just hotellrum för natten innan bröllopet och själva bröllopsnatten. När jag sa vad syftet var sa bokaren "Åh, då vet jag precis vilket rum ni ska ha!" och lät väldigt finurlig. Vi får t.o.m. komma och inspektera rummet innan, så att det är ett rum i vår smak. Det kallar jag service!
Den 4 juli är den stora dagen för mig med! När tänker alla skicka ut sina inbjudningskort?
Månadsskiftet april/maj borde väl räcka? I alla fall om man inte har långväga gäster.
Vi ska skicka våra inbjudningar i januari! De långresande måste få hinna boka boende och sen ska ju semestern planeras för många! Jag har prel bokat ett helt hus 2-6 juli som de måste höras av sig till innan 31 mars!
Sen har vi OSA i maj nån gång!
Vi hade också tänkt skicka de någon gång januari(feb), känns som bra att vara ute i tid, när datumet är under semesterperioden.
Mmm, så var våran tanke iaf!!
Men de flesta av våra gäster vet om bröllopet redan men ändå, känns mer bekräftat när de får inbjudningarna!!
Hej alla!
Här är en till 4/7-brud som gifter sig i Gbg-trakten :)
Allt är inte klappat och klart, jag ligger nog litet efter i planeringen när jag läser era inlägg - men troligtvis blir det kyrkligt bröllop kl.15.30 eller 16.
Hi, hi - är så himla kul!
Förresten - behöver litet tips - hur har ni tänkt kring toastmaster - vem välja? Vi har ingen självklar person i vår närhet... Behöver personen i fråga känna en väl?
Vi hade ett självklart val för oss när det gällde toastmaster men tyvärr så tackade hon nej efter en del funderingar då hon bara känner mig å släkten på min sida! Hon vet inget om hans släkt å det kan jag förstå!
Men vårt andra alternativ känner "bara" m2b å vet vem jag är och har träffat mig några gånger! Men sen känner han ingen av våra släktingar men han tackade ja direkt!
okej, bra att få höra litet hur andra tänker och gör med denna fråga...
Hur går det för er alla 4 juli par???
Har beställt vigselringen och betalt handpenningen för den
Vad kul!! Spännande!!! Själv så ska jag få mormors ena ring (min mamma är redo att lämna ifrån sig ringen) å jag får göra om den om jag vill!! Ska få den när jag åker uppåt till Dalarna över nyår! LäNGTAR!!!
Har beställt klänning och ska hämta den IMORGON....spännande!!!!!
Börjar närma oss hur inbjudningskorten också, men det blir nog inte klart förrän i mitten, slutet av denna månaden. Vigselplats blir inte klart förrän februari, så tyvärr kan vi inte skicka ut inbjudningar förrän då... har dock sagt till de som är närmast att de ska boka in denna dag
Ring är inte klar än, men vet nästan redan nu vilken jag vill ha så egentligen borde vi kanske beställa.
Har fortfarande kvar toastmaster....tycker det är en ganska svår nöt att knäcka, vi vill nog ha två stycken som kan dra det tillsammans, men de ska ju helst passa/komplettera varandra.